21 Mayıs 2015 Perşembe

BİTTER ÇİKOLATALI PUDİNG


Puding, puding değil sanki başyapıt....
Uzun zamanadır tattığım en lezzetli sütlü tatlı diyebilirim. Hazır paketler yerine mutlaka bunu denemenizi öneririm. Tarif Yeşim Ablamdan :) Ellerine sağlık canım benim,İyi ki varsın ve iyi ki bizimle paylaşıyorsun tariflerini....
Tarifi aynen yazıyorum ancak ben diyette olduğum için tereyağ eklemedim.

Malzemeler:

  • 1 lt süt
  • 1 paket (200 gr) süt kreması
  • 2 türk kahvesi fincanı şeker
  • 1 türk kahvesi fincanı un
  • 1 türk kahvesi fincanı mısır nişaştası
  • 1 türk kahvesi fincanı kakao
  • 1 paket (80 gr) bitter çikolata
  • 25 gr tereyağ (ben eklemedim)


Yapılışı; Yağ ve Çikolata dışındaki tüm malzemeyi tencereye alın ve ocakta sürekli çırpıcı ile karıştırarak pişirin.  Kaynamaya başlayınca altını kapatın ve yağ ile çikolatayı ekleyip homojen bir kıvam alıncaya dek mikser ile çırpın. Kaselere pay edin ve oda ısısına gelinceye kadar soğutun. ardından kaselerin üzerini streç film ile kaplayın ve buzdolabına kaldırın. (Amaç üzeri kuru olmasın) Afiyet Olsun.

4 yorum:

  1. Şulecim harikasın...Ellerine emeğine sağlık...Hemen kalkıp yapacaktım ama süt kremam yokmuş 😢😢😢

    YanıtlaSil
  2. Şulecim harikasın...Ellerine emeğine sağlık...Hemen kalkıp yapacaktım ama süt kremam yokmuş 😢😢😢

    YanıtlaSil
  3. Şulecim harikasın...Ellerine emeğine sağlık...Hemen kalkıp yapacaktım ama süt kremam yokmuş 😢😢😢

    YanıtlaSil