6 Kasım 2014 Perşembe

RULO KATLI PASTA




























Bugün benim doğum günüm......

Çok mutluyum, Allahıma çok şükür hayatımda sevdiğim değer verdiğim herkes yanımda, sağlıklılar ve sağlıklıyım. Çocuklarım, dünyalar güzeli canlarım onları bana veren rabbime ve vesile olan kocama :)) şükürler olsun. Rabbim sevdiğim kimsenin acısını göstermesin. İyi ki doğmuşum bennnn. Her doğum günümde mutlu olurum aslında ama nedense bugün ayrı bir heyecan ve sevinç kaplı içimde. (Gerçi sabah ki konferans telefon görüşmesinden olabilir :)) Deli kızlar nolcak...) Bu özel ve en güzel yaşım olacağına inandığım bugünde kendim için, arkadaşlarımında içinde olduğu kocaman ailemle birlikte sağlıklı, mutlu, başarılı, bol paralı ve huzur dolu, yüzümden tebessümün eksik olmadığı bir ömür diliyorum. oh maşallah :)) Ayrıca bugün mutluluk başıma bela olsun diyorum :) Daha ne olsun dimi.
Bu pastayı Hicranım kızına yapmıştı ama ben kendime hediye ediyorum bugünlük....Herkeslere ikramım olsun.
Tarifi ise;

Malzemeler:

  • Rulo kat
  • Bonibon 
  • hazır pastaban
  • Muz
  • Draje
  • Fıstık
  • Muz
  • Çikolata sosu (varsa Çok az üzeri için)
  • Yarım bardak süt (ıslatmak için)
  • 160 gr bitter çikolata
  • 100 gr sütlü çikolata
  • 200 gr fındık kreması (Sarelle,  Chokella yada Nutella )
  • 1,5 su bardağı süt kreması

Yapılışı; Öncelikle kremamızı hazırlıyoruz. Bunun için Süt kremasını tencereye alın ve kaynama noktasına gelince içine çikolataları kırın ve karıştırın. pürüzsüz bir kıvam elde edince fındık kremasını ekleyin, altını kapatın ve biraz dinlendirin. Pasta çemberimizi servis edeceğimiz tabağa alıyoruz ve rulo katları yan yana dik olarak dizin, ilk kat için pastabanı yerleştiriyoruz üzerini çok az süt ile ıslatıyoruz. Kremanın yarısını dökün ve üzerine bolca çikolata, fıstık ve draje ekleyip ikinci pastabanıda üzerine yerleştirin ve süt ile ıslatın. Yine aynı şekilde kremayı dökün. Bu sefer muz, bonibonlar ve çikolata sosu ile son şeklini verip biraz dinlendirin. Afiyet olsun.


1 yorum: