4 Şubat 2014 Salı

ÇAYLI NESCAFELİ KURABİYE


İşte bu kurabiye varya inanılmaz baştan çıkarıcı. Asla ve asla bir tane yetmiyor bir daha bir daha yiyorsunuz. Ağızda dağılan enfes tat ve beraberinde nescafe ve çay aroması . Hindistan cevizinden bahsetmiyorum bile. Deneyin pişman olmayacaksınız. Tarif çok sevdiğim arkadaşım Meryem'e ait.

Malzemeler:


  • 1pk. margarin
  • 1/2 cb sivi yag
  • 1pk. vanlya
  • 1pk. kab. tozu
  • 2 yumurta sarisi
  • 1 avuc ceviz ya da findik iri cekilmis
  • 1 yk kuru cay
  • 1 sb pudra sekeri
  • 1yk nescafe
  • alabildigi kadar un 

Yapılışı ; oda sıcaklığında iyice yumuşamış margarin, yumurta ve seker iyice cirpilir sonra diger malzemeler eklenir ve yogurulur. Hamur kucuk toplar haline getirilir yumurta akina ve sonra hindistancevizine batirilir  önceden ısınmış 180 derce fırında pisirilir. Afiyet olsun.


5 yorum:

  1. çayımın yanına aldım ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    İletişim bölümü bulamadığım için burdan yazıyorum.Toplamda 68000 üyeli iki facebook yemek tarifi sayfam var. Tariflerinizi paylaşmak ve bloğunuza ziyaretçi çekmek isterseniz bizimle iletişime geçin. Teşekkürler

    İletişim: tumyemektariflerim1@yahoo.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakmayın çok yoğundum yeni gördüm hemen geliyorum tabiii :))

      Sil
  4. Sadece nescafe koyarak buna benzer bir kurabiye yapıyordum ama hem çay,hem nescafe,hem de hindistan cevizi üçü bir arada olmuş,elinize sağlık.

    YanıtlaSil