23 Ocak 2014 Perşembe

SON ANNELER GÜNÜ.. BENDEYİZ!

Ben nasıl olur da kendi gün resimlerimi eklemeyi unuturum . İnanamıyorum :P
Menüdekilerin hemen hepsi blogda mevcut ..Tık ların üzerine basarak tariflerini görebilirsiniz.


Açık Büfe gibi yaptım. Hem çocuklar hem anneler bayağı kalabalık olduk. Hepimiz aynı masaya oturamıyoruz madem sohbet ederek yiyelim istedim:)
Ama Tatlımın, Patatesli Midye Böreğimin ve Kısırın resmini çekmeyi unutmuşum. :( 
Tiramisu tarifim için TIK. Farklı olarak 2 ölçü yapıp, kedi dili kullandım ve  borcama yaptım.
Patatesli Kırma Börek TIK
Kısır TIK


Lokum Kek  TIK


Zeytinyağlı Yaprak Sarması TIK


Peynirli Kırpık Poğaça TIK


Zeytin Ezmeli Kırpık Poğaça TIK


Bezelye Salatası TIK 


Yarma Salatası TIK


Semizotu Salatası TIK


 Şakşuka TIK


Valide Sultan Böreği TIK 


Kozalak TIK


Fındık Ezmeli Kurabiye TIK


Vişneli Kurabiye TIK


İşte böyle sevgili takipçilerim.
 Umarım size de fikir olmuştur. 
Fazla ara vermeden en kısa zamanda görüşmek üzere :)

7 yorum:

  1. Masadaki her şey harika gözüküyor,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Herbirisi nefis gozukuyorda yanlis anlamazsaniz birsey soracagim..bu kadar cok cesit yeniliyormu gunlerinizde??? afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  3. hepsi harika canım.ellerine sağlık.afiyet bal olsun .sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. hepsi harika... bereketli sofaralara inşallah her zaman...

    YanıtlaSil
  5. Oyyyy maşallaaahhhh nefis bir sofra olmuş, ellerinize sağlık...

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
  6. Ben de misafir çok olunca genellikle açık büfe gibi hazırlıyorum servis daha pratik oluyor.Her şey çok güzel,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. blogun çok güzel artık takipçinim
    bloguma beklerim
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil