14 Aralık 2013 Cumartesi

PENNE ARABİATA


Şimdi olsa yine yerim. Hatta fotoğrafa bakarken acıktım bile :P
Bu enfes Penne Arabiata sevgili kocamın ellerinden. Canı isterse inanılmaz yiyecekler hazırlıyor.. Hatta geçen pazar sabahı hazırladığı kahvaltıya çocukların tepkisi "baba kendini aştın" oldu. Onlara sorsan kendini aşmak nedir? diye bilemezler ama babalarının çabası ve yaptıklarının lezzeti karşısında dilleri çözüldü çocuklarımın.
Size penne arabiata yapıcam dedi ve gitti marketten  makarna aldı geldi hemen :)

Malzemeler:

  • 1 paket penne makarna
  • 1 kurusoğan
  • 2 diş sarımsak
  • 2 domates
  • 1 su bardağı domates sosu
  • 1 tatlı kaşığı şeker
  • tuz, karabiber, acı pul biber
  • fesleğen
  • 3 kaşık sıvıyağ
  • kaşar rendesi

Yapılışlı; Sos için kuru soğanları küçük  küp doğrayın. Sarımsakları ince kıyın ve sıvıyağda kavurun. Küp doğranmış domatesler,  üzerine domates sosu eklenir. Tuz, karabiber, pul biber,fesleğen ve nane eklenir. güzelce pişirilir. Blender yardımı ile çok hafif ezin. 10-12 dakika kadar haşlanan süzülen makarna, sosun olduğu tencereye eklenir. Güzelce harmanlanır ve altını kapatın. Üzerine kaşar rendesi ile muhteşem bir lezzet. Afiyet olsun.

4 yorum:

  1. bende olsada yesem dedim canım.eşinin ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Simdi olsa inanin bende yerdim:) gecenin 11 nde acikmis olarakistahla bakiyorum ..elinize saglik..

    YanıtlaSil
  3. Ayy dogrusu ilk aklimdan gecen olsada yesemdi diger yorumlar gibi :)
    Ellerinize saglik, size afiyet olsun
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Eşinizin eline sağlık Şimdi olsa bende yerdim o kadar nefis görünüyor ki sevgiler:)

    YanıtlaSil