23 Aralık 2013 Pazartesi

METROLU CORNFLAKES BOMBASI


Ahhh ahh ilk defa denemediğim ve tatmadığım bir lezzeti paylaşıyorum. Demirin doğum günü için Münewerler de toplandık ve neler neler hazırlamış arkadaşım ancak ben hiçbirinin tadına bile bakmadım çünkü son zamanlarda aldığım kiloları vermeye çalışıyorum. Ancak bu atıştırmalıklara herkes bayıldı. Bir tadan bir daha isteyince üstelik de çocuklarda beğenince ben hiç beklemeyip, izleyicilerimle paylaşayım dedim.
Yapımı hem pratik hemde bir gün önceden hazırlayıp ertesi gün servis edilebilir. Benim daha önceki yayınladığım  Kozalaklara benziyor. Hazır yılbaşı da geliyor evdekilere bir sürpriz yapın bakalım beğenecekler mi?

Malzemeler:
  • 2 kaşık tereyağı
  • 4 adet metro çikolata (Dilimlenmiş)
  • 3 su bardağı cornflakes
  • 1 su bardağı dövülmüş ceviz ve fındık
  • 2 çorba kaşığı bal
  • Dilerseniz dilimlenmiş kuru kayısı, üzüm (bence yakışacaktır)
Yapılışı; Tereyağını orta büyüklükte bir tencereye alın ve eritin. İçerisine dilimlediğiniz metro çikolatalarını ekleyin. Çikolata eridikten sonra conflakes ve ceviz-fındık karışımını da ekleyip iyice karıştırın,5 dakika kadar kavurun. Balı ilave edip ocağın altını kapatın. Kek kağıtlarına pay edin ve en az 1 saat kadar dinlendirdikten sonra servise hazır. Afiyet Olsun.

6 yorum:

  1. Merhaba canım tam bomba gibi olmuş ellerine sağlık sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sorma yiyenler enerji patlaması yaşadı..

      Sil
  2. Tamda yilin bu zamanina uygun..nefis bir tarif tesekkurler sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. suzan demek istediğimi önce söylemiş yorum kısmına girene kadar bomba gibi diyecetim:)ellerine sağlık şulecim sayende bişey daha öğrendim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten lezzet patlaması yaratan bir bomba olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil