4 Kasım 2013 Pazartesi

PASTANE KEKİ

 
Veeee işte..........
 hiç mi normal kek tarifin yok diyen arkadaşlarıma gelsin bu mis kokulu kekim :)
Olsada yesek hatta, canım çekti birden.
Geçen gün eklediğim pastane poğaçası tarifim sırasında bahsettiğim pastane kekimiz bu işte. Aslında bu tarif farklı şekilde yaptığım pandispanya kekinin tarifi. Klasik keke uyarlanmış hali yani.
 Umarım dener ve beğenirsiniz. 
 

 Malzemeler:
  • 4 yumurta
  • 1,5 su bardağı şeker (şekeri azaltabilirsiniz)
  • 4 kaşık ılık  su
  • 1 vanilya
  • 1 kabartma tozu
  • 2,5 su bardağı un
  • ceviz
  • minicik tuz
Yapılışı; Yumurta ve şekeri iyice şeker eriyip bembeyaz olana kadar mikser ile çırpın. Vanilya ve tuzu ekleyip çırpmaya devam edin. Su, un ve kabartma tozunu ekleyip spatula ile yavaş yavaş karıştırın.   İyice yağlanmış kek kalıbına harcı dökün ve önceden ısınmış 180 derece fırında 20-25 dakika pişirin. Afiyet Olsun.


10 yorum:

  1. Merhaba canım kekin harika görünüyor mis gibi koktu burnuma ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :)görüntüye baktıkça bana da kokuyor walla ..blogger olmak zor iş yaa ben böyle böle kilo alıyorum işte :(

      Sil
    2. burda hiç cevizden bahs edilmemiş ne şekilde eklenecek diye onuda yazarmısınız

      Sil
  2. ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ablajım :) benden de sevgiler ...

      Sil
  3. Yapma bunu bana. Nasıl yapayım şimdi bu saatten sonra. Nefisss,nefisss. Sabah da işe gideceğim. Gelir gelmez yapmam lazım. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyamam gel ben yaparım :) ama çok kolay emin ol çay olmadan kek pişer bile ...

      Sil
  4. ellerinize sağlık..
    mis gibi kek kokusu gibisi yok kesinlikle harika görünüyor kekiniz..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel gozukuyor, Ellerinize saglik. Karnim acikti :)

    YanıtlaSil
  6. Ah kardescegizim.
    Seni seviyorum:)

    YanıtlaSil