4 Temmuz 2013 Perşembe

SİMİT TOST

 
Ahh Aylin Ahhh. Yaktın beni. Yemekvakti'nde  bu simit tostu gördüm ya sanırsın aş eriyorum deli gibi canım çekti. Öğle tatilinde hemen eve  gidip yaptım. Ne doydum ama 1 tane ile, hatta iki kişi rahat doyar. Güzel bir kahvaltılık yada öğle yemeği tercihi. Denemeniz tavsiye olunur yine..
 
Bence tam bir görsel şölen. Tarif gayet basit, ilk olarak hiç vakit kaybetmeden hemen bir simitçiye gidiyoruz ve simit alıyoruz :)
 
Malzemeler:
  • simit
  • kaşar
  • sucuk
  • çarliston biber
  • çeri domates
  • tuz
Yapılışı; Simiti çevire çevire enine kesin. Öce kaşar sonra sucuk domates dilimlenmiş biberleri dizip tuz ekleyin ve üzerini kapatıp sıcak tost makinesinde güzelce pişirin. Afiyetle yiyin :)



3 yorum:

  1. Banada yap bundan bende istiyom :)

    YanıtlaSil
  2. Şule'cim ellerine sağlık asla hayır diyemem sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. canım arkadaşım hem görsel şölen hem lezzet şöleni olmuş..şuan hemencik yiyesim geldi:))..nefis görünüyor canım ellerine sağlık..ilk fırsatta deniycem..

    YanıtlaSil