15 Temmuz 2013 Pazartesi

EVDE EN EN PRATİK BEYTİ


İşte yine ve yine bir pratik tarif daha. "Benim aklım yok mu Şule bende düşünür yaparım ne diye ekliyorsun bunları" demeyin. Sizlerle buluşmak için bahane oluyor işte. Gerçi diğer çok pratik tarifler gibi bu enfes lezzet de kocamın marifetli ellerinden çıktı.
Ve ben yine de tarif vermek istiyorum: Eve giderken mahalle pidecinize yada kebapçınıza uğrayıp kişi sayısı kadar Adana dürüm siparişi veriyorsunuz. Ama sıkı sıkı tembihleyin ustayı, ezanın okunmasına yakın getirsin siparişleri. Sizde yine sevdiğiniz yoğunlukta tereyağlı salçası sos hazırlayın, biberleri ve domatesi közleyin ve yoğurdun en kaymaklı bölümünü ayarlayın :) ahhh işte kapı çaldı :) hemen servis edeceğiniz tabağa alın dilimleyin, üzerine bolca sos onun üzerine de  fıstık tozu Mmmmm şimdi yazarken yine canım çekti valla! Ben bunun hepsini yiyemem zaten su içip şişiyorum da deseniz evde Beyti yemenin keyfine ilk lokmadan itibaren vardığınız için sonunu görene kadar devam ediyorsunuz! Bir iftar vakti yada çok yoğun geçmiş bir günün akşamı için fikir olması dileğiyle  Afiyet olsun

7 yorum:

  1. Gerçekten pratikmiş:) Bu arada aç değilim diyene bile kendini yedirtecek bir görüntüsü var...

    YanıtlaSil
  2. gülümsedim hakkaten çok pratik :)
    hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  3. Çok pratikmiş:)
    Hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    beyti nin tarifi yokmu? aradim ama bulamadim , lütfen cevaplarsaniz sevinirim.
    Hoscakalin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh canım benim kusura bakmayın lütfen bu aralar çok keyifsizim blogu hiç açmak aklıma gelmiyor mesajınızı yeni gördüm. Tarif yok maalesef burdaki tarif tamamen eve hazır gelen dürüm üzerine :)) ama eğer Adana dirümünü kendin yapmak istersen son kayıtlarında tarif var mutlaka tavsiye ederim . Sevgiler

      Sil
    2. http://yedimyedimuyudum.blogspot.com.tr/2014/03/evde-adana-keyfi-hemde-fistiklisindan.html

      Sil