23 Temmuz 2013 Salı

BİBERLİ PEYNİRLİ EKMEK



Gece vakti bu ekmeklerden yemek öyle keyifli ki. Çocukluğum geliyor aklıma:) annem çok yapardı eskiden. Alpan da seviyorda Allah'tan hem fazla ekmek ziyan olmuyor, hem doyurucu hemde lezzetli bir öğün oluyor.

Malzemeler:
  • Ekmek dilimleri (mesela 10 dilim ekmek için)
  • 2 Yumurta
  • Yarım kalıp beyaz peynir
  • 2 kaşık erimiş tereyağ
  • Kırmızı biber
  • Yeşil biber
  • Maydanoz
  • Yarım çay bardağı kadar su

Yapılışı; Ekmek dilimlerini yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin. Biberleri incecik kıyın.Tüm malzemeyi harmanlayın ve ekmeklerin üzerine pay edin.  180 derece fırında güzelce kızarana kadar pişirin ve sıcak sıcak tüketin. Afiyet olsun.

6 yorum:

  1. Kahvaltı ve ikindi zamanlarının en iyi tarifidir.Hem pratik hem de bol lezzetli...ben genelde kaşar peyniri kullanırım,sanırım tam yağlı bir beyaz peynir kullanmışsın ki erimiş ve nefisi görünüyor. Ellerine sağlık

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. harıka olmuş canım ellerine sağlık/

    YanıtlaSil
  3. kokusunu aldım gibi gibi:)
    ellerinize sağlık :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. sahur için harika bir alternatif,eline sağlık nefis görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  5. Çocukluğumuzun tatları demi :))
    sahur,kahvaltılık , çayın yanına ne iyi olur ....
    ellerine sağlık ....

    YanıtlaSil
  6. Çok severim :)Ellerinize sağlık Bloğunuzu takibe aldım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil