24 Mart 2013 Pazar

TAHİNLİ KURABİYE


Un kurabiyesi seviyorsanız, damakta lezzeti patlayan bu kurabiyelere de bayılacaksınız. İlk lokma da daha kendinizden geçiyorsunuz. İçine ceviz de çok yakışırmış tabii ama ben bilemedim. Üstelik 1 hafta gibi  bir sürede lezzeti aynı ilk günkü gibi kalıyor.

Malzemeler:

  • Yarım su bardağı pudra şekeri
  • Yarım su bardağı tahin
  • Yarım su bardağı sıvıyağ
  • 1 vanilya
  • 2 su bardağı + 2 kaşık un
  • Ve tabii kırık ceviz 
Yapılışı, tüm malzemeyi güzelce yoğurun ve dinlenmesi için bir süre bekleyin. Ardından yağlı kağıt serili tepsiye ister elinizde şekil vererek ister benim yaptığım gibi dondurma kaşığı ile dizin. 180 derece fırında güzelce kızarana kadar pişirin. Tepside soğumasını bekleyip öyle servis yapın. Afiyet olsun. 

9 yorum:

  1. o kadar güzel görünüyor ki, lezzet konusunda da hiç şüphem yok canım, kesinlikle yapıcam. elinize sağlık ve emeğinize, sevgiler.sizi de beklerim:))))))))

    YanıtlaSil
  2. bende seviyorum bu kurabiyeyi.yemesinde biraz zorlanıyorum.sizi izlemeye aldım.çok güzel şeyler yapmışsınız bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. çok severim canım.kıyır kıyır nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Tahinide severim, un kurabiyesini de severim o yüzden denemek şart oldu. Ellerine sağlık Şulecim..

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık.Çok güzel bir kurabiye,zaten tahinli olan her şeyi severim.Haklısınız bir de ceviz olsaymış sanki daha güzel olurmuş :)

    YanıtlaSil
  6. bayılırım
    ellerine sağlık kıyır kıyır ne de güzeldir şimdi onlar

    YanıtlaSil
  7. Kurabiye delisi olarak tahinli kurabiye favorilerimden biridir. Doymam. Ellerine saglık canım. Enfes görünüyor kurabiyelerin.

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlı kurabiyeler şahane kıyır kıyır:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Şulecim pek güzel olmuşlar ... Cok severim ben onları yaaaaaa ....bak canım çektı....
    Sevgiler

    YanıtlaSil