14 Şubat 2013 Perşembe

NUTELLALI CUPCAKE


Kek yapmaya bayılıyorum çok pratik ve her malzeme ile değişik bir lezzet yakalama fırsatınız var . Bu kekleri sıcak sıcak yarısını, geri kalanını da ertesi sabah olmak üzere hemen tükettik bile. İçinde nutella olmasıda bitmesinde ayrı bir etken tabii. Nutella olmasa napardık :)  her daim koca bir kavanoz dolapta hazırdır. Aslında nutelladan kek yapmaya pek kıyamadım ama Ev Atölyesinde görünce çok beğendim ve hemen denemek istedim. Ben içine fındık yada ceviz koymadım çünkü çocuklar mızmızlanabiliyorlar bazen. Ama sevgili Sibel Hanım eklememizi tavsiye ediyor.

Malzemeler :

  • 140 gr yumuşak margarin
  • 1 su bardağından 1 parmak eksik şeker
  • 3 yumurta
  • 2 su bardağına yakın un
  • Vanilya
  • Kabartma tozu
  • Minicik tuz
  • Nutella

Yapılışı; margarin ve şeker mikser ile iyice çırpılır. Yumurtalar ve tuz eklenir. Elenmiş un, kabartma tozu ve vanilyayı karışıma ekleyin ve çırpmaya devam edin. Kek kağıtlarının yarısına kadar gelecek şekilde hamurunuzu pay edin.Sonra her birinin üzerine  tatlı kaşığı nutella koyup kürdanla daireler çizerek karıştırıyoruz. (Bu bölüm çocukların çok hoşuna gitti) yaklaşık 180 derece önceden ısınmış fırında pişiriyoruz. Afiyet olsun.


8 yorum:

  1. nefis bir kek canım.netellada ayrı bir tat zaten.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bende bende bende deneyeceğim ama ! Kaç oldu bu kendime söz verişim.Sizin gii bir kek delisi de benim :) Ama nutellaya kıyamıyordum:) Kıyıcam söz v bu tarifi dneyeceğim..Teşekkürler efem! :)

    YanıtlaSil
  3. Bende kek in her turlusune bayilirim..icinde sadece uzum olamsin:)) ellerine saglik diyorum nefis gozukuyorlar..

    YanıtlaSil
  4. hmmm cok enfes olmus canim...

    harika
    ellerine saglik :-)

    YanıtlaSil
  5. Şulem çok güzel olmuş kekler ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık:)
    nefis kekler olmuşkar bunlar herhallerinden belli:)
    mutlu akşamlar:)

    YanıtlaSil
  7. deneyecegim canim.bizim de her daim nutellamiz vardir evde.

    YanıtlaSil