24 Şubat 2013 Pazar

KEREVİZ SALATASI

Madem salata tariflerinden herkes memnun bir  tane daha ekleyelim o halde. Kereviz yemeği ile hiç aram yok ama bu şekilde salatası oldumu bayılıyorum. Gayette kolay ve lezzetli.

Malzemeler:
  • 2 adet orta büyüklükte kereviz
  • 1 kase süzme yoğurt
  • 1 kaşık mayonez
  • 2 diş sarımsak
  • tuz
Yapılışı;  Yoğurt, tuz, mayonez ve ezilmiş sarımsağı iyice karıştırın. Kerevizleri bu yoğurdun içine rendeleyin. (Kararmaması için) Biraz dolapta dinlendirdikten sonra portakal dilimleri üzerinde servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.
  

11 yorum:

  1. sunum çok şık olmuş canımm ben de bu şekilde denicem yaptığımda :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bu salataya bayılırım ferah ferah oluyor.Sunumu çok keyifli.Ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık sunumu çok güzel olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Salata sevilmezmi hem faydali hem hafif..sunumda cok guzel ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  5. SUNUMA BAYILDIM
    ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  6. Şule'cim çok severim ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. asla hayır demem
    ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. Ben yemeğinide ,salatasınıda çok severim.
    Ahh o herkesins evediği kokusuna bile ayılıyorum.
    Ellerine sağlık caanım.
    Nefiss görünüyor.

    YanıtlaSil
  9. Sunuma bayıldım , ellerine sağlık.Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
  10. Ben de her halini severim kerevizin ama bence bu salata hiç yemem diyenlerin bile severek yiyebileceği bir salata.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Bizim evde kerevizin tek tüketile bilme şekli:) ellerine sağlık

    YanıtlaSil