11 Şubat 2013 Pazartesi

GÖKÇENDE 2012 YILININ SON KAHVALTISI
















Gökçen hem çok becerikli hemde inanılmaz zevkli. 2012 nin son haftasonu Münewerle birlikte Gökçeni görmeye gittik. Bir gün önceden haber verdik ki küçük bebekleri var hazırlık yapmakla uğraşmasın diye. Ama maşallah o kadarcık vakitte üstelik sabah sabah enfes bir kahvaltı sofrası ile karşıladı bizi.Menüde neler neler vardı birde yazayım isterseniz. Blogda olan tarifleri renkli olarak ekliyorum üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz
  • Peynir Tabağı (Kırmızı biberli lor süperdi deneyin)
  • Bal-Kaymak
  • Fesleğenli ve Dereotlu Tereyağ
  • Diğer Kahvaltılıklar
  • Haşlanmış mayonezli yumurta
  • Yeşillik ve domates salatalık
  • Kabak sote
  • Havuç sote
  • Kuru Biber
  • Mantarlı Börek
  • Biberli peynirli ekmek
  • Haşlanmış brokoli
  • Haşhaşlı Tatlı
Sizlere de fikir olsun diye ekledim. Umarım işinize yarar.Sevgiler :)

10 yorum:

  1. Maşallah yaa, küçük bebeğe rağmen ne kadar güzel şeyler hazırlamış arkadaşın. Gökçen Hanımın ellerine sağlık. Hepsi birbirinde nefis görünüyor. Size de afiyet olsun tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ...bende şaştım walla. Kız becerikli olunca işte yapılıyor demek ki :))

      Sil
  2. hepsi birbirinden güzel arkadaşınızın ellerine sağlık sizlere de afiyet şeker bal olsun :) sevgiler . . .

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    arkadaşının ellerine sağlık. Küçük kuzusu olmasına rağmen çok güzel ve lezzetli şeyler yapmış.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Şulecim arkadaşlarında senin gibi maşallahhhhhhhh......
    Geldiğimde hepini tartacam...
    Münevveride tanıyorum , degiştimi acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Münevver de Gökçen de Esraya çok yakınlar!!! Münevver ve diğer tüm kızlar hiç değişmediler ben hariçççç bir ben kilo aldım :)

      Sil
  5. merhaba, masa cok güzel görünüyor. özellike arkadasinizin hazirlagi sebze tabagina bayildim cok orinal bir fikir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sebze tabağına bende bayıldım çok yaratıcı:)

      Sil
  6. MaşAllah herşey çok güzel arkadaşınızın ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil