5 Ocak 2013 Cumartesi

YILBAŞI SOFRASI


Yılın ilk yayını ve ben çok tembelleştim, yılbaşı sofrasını yeni yayınlayabiliyorum. Hemen ekleyim ki sırada Gökçende kahvaltı ve güzel mis kokulu tarifler var daha. Bugün size bir göz ziyafeti çekeyim istedim.  Yılbaşı gecesi Münewerlerin evine konuk olduk. Tüm kızlar bir şeyler yapıp toplandık. Biz yeni yıla çok keyifli ve tıka basa bir mideyle girdik. Umarım bu yıl hep dostlarımızla ve sevdiklerimizle birlikte geçireceğiz güzel bir yıl olur.









dediğim gibi hepimiz birşeyler yaptık. Menümüz şöyleydi:

  • Mercimek Çorbası (Münewer)
  • İç pilavlı tavuk dolma 
  • Kestaneli pilav (Münewer)
  • Yeşil salata (Münewer)
  • Zeytinyağlı kereviz (Münewer)
  • Zeytinyağlı barbunya (Gökçen)
  • Bulgurlu bezelyeli salata (Gökçen)
  • Havuçlu Kabak sote (Gökçen)
  • Mantarlı Börek (Münewer)
  • Erişte salatası (Gökçen)
  • Közlenmiş patlıcan salatası (Gökçen)
  • Yoğurtlu Kereviz salatası (Gökçen)
  • Karışık Kızartma (Münewer)
  • Profiterollü Pasta (Özsüt :)))) Hicran)
  • Muhteşem Şeker Hamurlu Kurabiyeler (Hicran)
Herşey muhteşem ve herşey harikaydı. Üstüne birde sevdiğiniz dostlarınız olunca tatları kat kat arttı kiiii O Şeker hamurlu kurabiyeleri hiç unutmayacağım. Hicran hazır aldığı şeker hamurlarından benim daha önce tarifini eklediğim zencefilli kurabiyelerden çok güzel modeller yapmış. Tok karna kaç tane yediğimi hiç hatırlamıyorum. 



Buradan tekrar kızlar ellerinize sağlık diyorum. Aaaa bir dakika Adil'in bu yılki eğlenceye katkısını tebrik etmeden geçemeyeceğim. Bir karaoke partisi yapmışız ki içimdeki canavar çıktı ortaya. Üstüne tabla olmadığı için oynamaktan vazgeçeceğimiz sırada elleriyle çizdiği tablada tabu oynadık ki yıllardır ilk kez kızların kazandığını düşünürsek bize olan katkısı çok büyük. Seninde ellerine sağlık arkadaşım.


Ve sevgili eşime de tombalada güzel güzel çekip bana kazandırdığı içinde teşekkür edip postumu artık burada sonlandırıyorum.

(Hicranın kurabiyeleri nasıl kıyamadan yediğimin ispatıdır bu resim. acaba yemeyip eve mi getirseydim ki?)

14 yorum:

  1. elinize sağlık canım
    hepsi de süper olmuş masadakilerin
    tabi kurabiyeler de öyle

    YanıtlaSil
  2. afiyetler olsun ne güzel şeyler varmış.Yılda geceniz gibi eğlenceli geçsin.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık mutlu seneler

    YanıtlaSil
  4. harika bir yılbaşı sofrası olmuş emeği geçenlerin ellerine sağlık :)) sağlıklı ve mutlu seneler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. off şimdi o sofrada olmak vardı:)

    YanıtlaSil
  6. bu güzel sofraya emeği geçen herkesin ellerine sağlık....
    sizde afiyet olsun canım........
    kurabiyelerede bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. ne çok yemişsiniz hakikaten yok yok :) mutlu seneler....

    YanıtlaSil
  8. Valal süper ne güzel eglenmissiniz,ellerinize saglik !Kurabiyelerde gercekten cok hos olmuslar!

    YanıtlaSil
  9. Çok zengin güzel bir masa yapanların ellerine sağlık Şulecim..

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden güzel canım. Nasıl canım çekti anlatamam. Ellerine sağlık. Tekrar mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  11. oooooooooo nefis bir sofray1mış .iyi seneler şulecim bu arada:)

    YanıtlaSil
  12. Sofra harika, yemekler nefis..ehh birde dostlar..daha ne olsun..birde sarkilar..aaa yilbasi gecesi ben duydum birileri sarki soyluyordu ama cikaramadim demekki senden geliyormus o ses:))

    YanıtlaSil
  13. hepinizin ellerine sağlık herşey çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  14. Sofranız çok güzelmiş ellerinize sağlık:) yayını geç yapmanız önemli değil;) önemli olan paylaşmanız, o sofrada olmak varmış, emeği geçen herkesin ellerine sağlık:).

    YanıtlaSil