27 Kasım 2012 Salı

HEDİYELERİM VE ÖĞRETMENLERİMİZE HAZIRLADIKLARIM


     Sevgili Leyla'nın blogunda düzenlediği çekilişte kazandım bu güzel el yapımı kitap ayracını ve kitabı. Ellerine sağlık arkadaşım bayıldım. İlk kez şansım döndü blogger olduğumdan beri gördüğüm her çekilişe katılmışımdır herhalde ama daha hiç kısmet olmamıştı birşeyler kazanmak ama saolsun Leyla'nın Kahve Dükkanı uğurlu geldi. İnşallah 2013 benim için bol şanslı bir yıl olarak başlar ve öyle devam eder.

Eveeeeet gelelim Öğretmenler gününe. Kızım özel günlerde hediyeler almayı, hatırlamayı çok seviyor. Bu öğretmenler gününde de yine günler öncesinden başladı Esma Öğretmenime, Drama öğretmenime, resim öğretmenime aaa İngilizce öğretmenime almazsak olmaz diye listeyi uzattıkça uzattı. Ben de o üzülmesin hemde bu güzel günde öğretmenlerimizin ağzını tatlandıralım diye truff yaptım. Ikea dan kutular aldık ve evdeki kurdalelerle süsleyip herkesin ufacıkta olsa gönlünü aldık.Öğretmenler sonra arayıp tarif istediler tabiii... :) Sizde yılbaşı yada başka özel günler için yapabilirsiniz. Gerçekten hem şık hem hesaplı hediyeler oluyor.





Tarif için tık tık...



3 yorum:

  1. Şule, bunlar ne kadannnnn göz alıcı,ağız sulandirici.....
    Pek güzeller ellerin dert görmesin.....

    YanıtlaSil
  2. hediyeni güle güle kullan canım. 2013 için düşüncelerine gelince nasıl umut edersen öyle olur inşallah dediğin gibi kısmeti bol bir yol olur.
    öğretmenlerinize çok özel bir hediye hazırlamışsınız.
    eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hediyeni sverek cok kitap okuyarak kullan, truff larda nefis gozukuyor tarifine bakacagim..sevgiler.

    YanıtlaSil