19 Eylül 2012 Çarşamba

ESRADA ÇAY KEYFİ VE MEYVALI KOLAY PUNCH

Blogumu açmayalı ne çok zaman olmuş. Güzel bir tatil ve iş yoğunluğu ardından ne biriken tariflerim nede çekilen güzel fotolarım var diyemiyorum. Yan gelip yattım :) Öyleki kışlık hazırlıklığım bile yok hala ortada.
Bu arada gezdim de tabii. Üniversite arkadaşlarımla olan buluşmalarımızdan bahsetmiştim daha önce. İşte yine öyle bir gün ve Esra'dayız. Güzel arkadaşım neler neler döktürmüş.
 Eylül ayının son sıcak günlerinde balkon keyfi yaptık hemde!

Sebzeli milföy börek.

 Kremalı Muzlu Kek
Buğday salatası

Mercimekli börek.

Közlenmiş kırmızı biber


 Meyveli kolay punch.
Tariflerin çoğu blogda var. Resimlerin altında yazan isimlerinin üzerine tıklayarak tariflerine ulaşabilirsiniz. Gelelim punch tarifimize. Benim bildiğim kadarıyla punch meyve suyu,buz ve şarap ile yapılıyor -sanırım- Hatta çay ile yapılanını da görmüştüm. Ama Esracım soda ve taze meyvelerle yapmış. Soğuk ve değişik bir alternatif olmuş.

Malzemeler:
  • Şeftali
  • muz
  • Mürdüm eriği
  • soda 
Yapılışı; Meyveleri dilimleyin ve harmanlayıp üzerine soda ekleyin. Gayet pratik gördüğünüz gibi.Ama bence sade soda yerine meyveli soda yada gazoz olsaydı daha güzel olabilirdi diye de yorumumu eklemek istiyorum.
Burdan tekrar ellerine sağlık canım arkadaşım. Bir dahaki güne de aynı performansı bekliyoruz ona göre :)

21 yorum:

  1. MERHABALAR
    HER ŞEY BİRBİRİNDEN GÜZEL GÖZÜKÜYOR
    ELLERİNİZE SAĞLIK
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
  2. harika bir sofra olmuş
    yapanların ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ohhh ne guzel bol bol gezmissin anlasilan canim...sofra harika gorunuyor...Esra arkadasin gercektende dokturmus..ellerine saglik...sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    harika bir sofra olmuş sizin içinde
    sanırım harika bir buluşma olmuş
    ii eğlenceler tatlım
    ağzınızın tadı hep böyle yerinde olsun
    sevgiler saygılar

    YanıtlaSil
  5. valla sofra harika ,afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  6. Esra Hanım ın ellerine sağlık, harika bir masa kurmuş sizlere:)
    üzülmeyin hiç olur fotoğraflar bir bir:) herkes anca toparlanıp geliyor buraya zaten:))

    YanıtlaSil
  7. harika bir masa hazırlayanların ellerine sağlık yiyenlere de afiyet olsun . Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  8. harika bir masa nefis tarifler ellerine sağlık arkadaşınızın :)
    sağlık olsun ...bundan sonra döktürürsün tarifleri canım :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Arada sirada yan gelip yatmakta iyi oluyor :)) Resimdekilerin hepsinden istiyorum hepsinden..nefiss ler..

    YanıtlaSil
  10. Milfoylu borek harika, en cok ondan, sonra da browni kurabiyeden cekti canim:(((
    cok acim, cok:(

    YanıtlaSil
  11. Bunların hepsini benim kardesim mı? Hazırladı vayyyyy be yazın iki hafta birlikte kaldık ben bunlardan hiç yemedim....
    Kıskandım, gicik oldum,şaşırdım.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. walla Ebru abla görünce bizde şaşırdık. Ama bak isteyince neler neler yapabiliyormuş Esra! Bir daha ki geldiğinde sen bana uğra ben sana yaparım :)

      Sil
  12. Şule'cim menü süpermiş afiyet olsun sizlere sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Canim sana birşey sormak istiyorum ben diyete basliyacam mevsimlerde Roma bloguna bakinirken senin yorumlarını gördüm sen hala diyete vdevam ediyormusun? Ve anlayamadım tam olarak nerede hangi listede başlamak lazım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen geliyorum şekerim bloguna :)

      Sil
    2. cok sagol geldin ama ben bir turlu sana donemedim...mehtap hanima ulasmaya calistim ama cvp vermiyor en son baska bir blog var (eskikilomadonuyorum) orada listeler var ona basladim ve blogun sahibi Ezgi hanim hemen cevap veriyor, bir cok kisi o listeleri takip ederek zayiflamis...bende basladim, bugun 3'cu gunum ve tam gaz devam diyorum...insallah istedigim kiloya ulasirim...tekrar cevap verdigin icin cok tesekkurler...sevgiler..

      Sil
  14. ne güzel, hepsi süper, bir de sevgili arkadaşımın kardeşinin sofrası olunca daha bir güzel, yapanın ve resimleyenin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  15. bu aralar cok mesgulsun sanirim goremiyoruz seni blog dunyasinda.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim geldimmmm... iş yoğunluğu ve stresinden ilgilenemedim:)

      Sil
  16. merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)


    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. hoş geldin kuzum.
    sofran bereketli olsun inşallah.

    YanıtlaSil