1 Ağustos 2012 Çarşamba

HİCRANDA İFTAR VE BUĞDAY SALATASI

Canım arkadaşım daha ramazanın ilk günlerinde bizi iftara davet etmişti ama tembel ben bir türlü ekleyememiştim. Neler neler yapmış. Üstelik yeni evli ve ilk misafirleri biz olduk. Herşey çok ama çok güzeldi. Ellerine kollarına emeğine sağlık canım :)

Menüde neler vardı? Sizlerede fikir olması için yazıyorum:
  1. Mercimek çorbası
  2. Püreli et sote
  3. Pilav
  4. Zeytinyağlı barbunya
  5. Zeytinyağlı taze fasulye
  6. Çiğ köfte
  7. Karışık kızartma
  8. Buğday salatası
  9. Yeşil salata
  10. Haşhaşlı tatlı
  11. Güllaç
Bu güzel menüdeki Buğday salatasına bayıldım. Meryem yapıp getirmiş. Çok tok olmama hatta iftar vakti su ile doldurduğum midemde hiç yer kalmamasına rağmen yemek için can attığım salata. Kesinlikle tavsiye olunur. Çay sofralarınıza, akşam yemeğine, davet sofralarına yakışacağına düşünüyorum. Hafif ve şık görünümlü.


Malzemeler:
  • haşlanmış buğday
  • mısır
  • turşu
  • yeşil soğan
  • dereotu
  • maydanoz
  • közlenmiş kırmızı biber
  • zeytinyağ
  • limon
  • tuz
Yapılışı; Turşu, yeşil soğan, maydanoz, dereotu ve közlenmiş biber küçük küçük doğranır diğer malzemelerde eklenip iyice harmanlanır. Sosda eklenir ve afiyetle yenir.


5 yorum:

  1. Herşey çok nefis gözüküyor.
    Hicranın ellerine sağlık.
    Salata da gökkuşağı gibi:)
    Hayırlı iftarlar..

    YanıtlaSil
  2. hicran hanımın ellerine sağlık canım.menü harikaymış.afiyet olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ARKADAŞININ ELLERİNE SAĞLIK,İLK MİSAFİR İÇİN ÇOK GÜZEL BİR SOFRA OLMUŞ..

    YanıtlaSil
  4. menüde masa harika görünüyor:)arkadasının ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. SALATANIZI YAPTIM GUNUMDE HERKES BAYILDI MUKEMMEL BIR SALATA ELINIZE SAGLIK

    YanıtlaSil