5 Ağustos 2012 Pazar

GÜVEÇTE KAHVALTILIK

Bu aralar acayip favorimiz bu küçük güveç kapları. Ramazandan önce Alpan neredeyse her haftasonu bu kaplarda bize kahvaltı hazırlıyordu. Geçenlerde de sahurada hazırlayınca artık paylaşmalıyım dedim. Çok doyurucu. Hele o suyuna ekmek banma olayı bitiriyor. İçinde ne ararsanız var. Ben miktar vermiyorum siz damak tadınıza ve kişi sayısına göre ayarlayabilirsiniz.

Malzemeler
  • sosis
  • sucuk
  • sivri biber
  • domates
  • kaşar rendesi
  • tuz
  • tereyağ
Yapılışı; Tüm malzemeler küçük küçük doğranır. Güveç kabına sıra ile sosis, sucuk, sivribiber ve en üstünede domates ve minik  tereyağ parçaları konur.Sıcak fırına sürülür. Domatesler suyunu bırakıpta biraz çekene kadar beklenir. Üzerine kaşar rendesi eklenir ve eriyene kadar daha fırında tutulur. Sıcak sıcak afiyetle yenir.

10 yorum:

  1. Ya arkadaşım hiç mi insafın yok böyle enfes bir şey bu vakitte paylaşılır mı hiç.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş. Alpan'ın ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. canımmm ooff offf ekmeğini bandır bandır ye..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım ben bu fikre, kahvaltılıklar süper görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. miss gibi olmuş,canım çekti valla:)ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Mis olur misss, nasıl da güzel kokar, ekmek bana bana da yenir. Bize de afiyet olsun demek düşer.

    YanıtlaSil
  7. Güveçlerimi birtek kahvaltıda kullanmıyordum, harika fikir

    YanıtlaSil
  8. Tarifinizi okuduğum günden beri uyguluyor ve kulaklarınızı çınlatıyorum.Size link vererek,kendi fotoğrafımla bloğumda yayınlamak istiyorum,izninizle,teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil