17 Ağustos 2012 Cuma

ANNEMLERLE İFTAR

Annem ve babam öyle çok çeşidin olduğu yeni ve farklı tariflerin denendiği sofralarda pekde keyif alarak yemek yiyemezler. Onlara klasik yemekler olacak çorba, mantı, sulu sebze yemeği, pilav, nohut vs gibi. Bende onları davet ettiğim bugüne sevecekleri yemekleri yapmaya çalıştım. Tabii bu arada bir gün önceki davetten kalan zeytinyağlı fasulyem ve kabak rulolarımda vardı ama onlara hiç dokunulmadı bile. Ramazanda çok yemek ve çok çeşit yapmamak lazım aslında ama ben mutfağa girdim mi tutamıyor kimse beni!

Menüde neler vardı:
Menüdeki yemeklerin tarifleri için üzerine tıklayabilirsiniz.
İnegöl Köfteyi Knorr İnegöl Köfte Harcı ile hazırladım. Sonuç gayet başarılı ve lezzetliydi.






3 yorum:

  1. Şule'cim çok şık bir masa ve leziz bir menü olmuş ellerine sağlık.Hayırlı Bayramlar, Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. gelen misafirin damak zevkine göre yapmak güzel , hepsi harika olmuştur eminim ellerine emeklerine sağlık arkadaşım.

    hayırlı iftarlar...

    YanıtlaSil
  3. Bambu salata takımınız çok hoş söylemeden geçemedim.ziyaretiniz için teşekkürler hayırlı bayramlar sevgiler

    YanıtlaSil