27 Temmuz 2012 Cuma

KREMALI MANTARLI SPAGETTİ

Makarna mı? Offf evimizin vazgeçilmez demirbaşlarından biri daha. Allahım ben nasıl bir insanım hangi tarifi versem o vazgeçilmezim diye başlıyorum. Yemeği sevmek böyle birşey demek ki!
Makarna deyince evde akan sular durur. Şanslıyım ki eşimde seviyor ve çalışan bir anne olarak hiç yemek olmayan akşamlar pratik ve doyurucu bir alternatif oluyor.

Malzemeler:
  • 1 paket spagetti
  • 1 paket (400 gr) mantar
  • 1 paket (200 gr) krema
  • tuz
  • limon

Yapılışı; mantar güzelce temizlenir ve ince ince kıyılır. Bol limonlu suya atıyorum ben kararmasın diye. Ardından süzülür ve tavaya alınır. Bıraktığı suyu çekene kadar pişirilir. Üzerine krema eklenir 1-2 dakika kavrulur. Bu arada bol suda haşlanmış spagettimiz süzülür ve mantarlı harç eklenip harmanlanır. Servise hazır bile.Afiyet olsun :)

15 yorum:

  1. Yaaaaaaa çok güzel. Nasıl canım istedi anlatamam. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke ikram etme şansım olsaydı! allahtan zor bir tarif değil hemen makarna suyu koy ocağa sen!teşekkürler :)

      Sil
  2. bizde çok severiz makarnayı ..krema ve mantarlada çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mantar sevmeyen ben bile yiyorum. farklı bir leezzet oluveriyor bir anda. teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Canım nefis bir makarna olmuş,ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım uzun zamandır uğrayamamıştım, neler döktürmüşsün yine, biz de de makarna baş tacı şekerlerim sağolsun :) ellerine sağlık, hayırlı ramazanlar görüşmek üzere sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet artık beni unuttun sanmıştım :( dimi çocuklar için hele makarna vazgeçilmez. sanada hayırlı ramazanlar canım :)

      Sil
  5. canim cok lezziz olmusa benziyor
    ellerine saglik :-)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. mantar yemiyorum ama sevenler için harika canım.ellerine sğlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güyaaaa bende yemiyorum sevmiyorum ama bugüne kadar neredeyse hangi yemeğe kullandıysam seve seve yedim iyice enteresan biri oldum. iyi ki mantar sevmiyorum :)teşekkürler canım :)

      Sil
  7. Makarnayı sevmeyen yok sanırım:)Değişik soslarla çeşitliliği artabilen bir yemek olması her daim tercih sebebi:)Sizin makarnada çok iştah açıcı görünüyor,afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi yaaa çeşit hiç bitmiyor! teşekkürler :)

      Sil
  8. Kremalı makarnaları çok severim, ellerine sağlık tam benlik olmuş.

    YanıtlaSil