31 Mayıs 2012 Perşembe

SPAGETTİ KURABİYE


Kurabiyeler çok bereketli ve lezzetli. Biz üzerine reçel koyup yedik, çikolata sürdük yedik olmadı olayı abartıp iki taneyi birleştirip arasına nutella sürüp yedik. Ye ye bitmedi.  Amcama geçmiş olsun ziyaretine giderken yapmıştım 2 tepsi kurabiye oldu, birazda eve ayırmıştım. Geçen hafta Cuma yaptığım kurabiye bu sabah hala lezzetliydi. Demek ki bayatlamadan uzun süre kalabiliyor. İlk kez yaptım, tarif  " Birseninmutfağından "

Malzemeler:
  • 1 paket yumuşak margarin
  • 1,5 su bardağı pudra şekeri
  • 2 tane yumurta
  • 1 paket vanilya
  • 2 paket kabartma tozu
  • Aldığı kadar un
Yapılışı;  Margarin, şeker ve yumurtayı iyice karıştırın. Kontrollü bir şekilde elenmiş unu ekleyin, vanilya ve kabartma tozu ilavesiyle yoğurmaya devam edin. Hamuru ikiye ayırın, Ben yarısından biraz daha fazla ayırıp, daireleri bu hamurdan kestim. Geri kalanını da rendelerken kolaylık olsun diye dolaba kaldırdım. Büyük olan hamuru tezgahta 1 cm kalınlığında açıp çay bardağı yardımı ile daireler kesip yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizin. Benim Moulinex Rendem :) olduğu için tüm hamuru onda rendeledim Tepsideki dairelerin üzerine pay ettim. Ancak tarifin orijinalinde dairelerin üzerine sarımsak ezeği ile rendelenmiş. Isıtılmış 175 C'de beyaz kalacak şekilde altını kontrol ederek pişirin. Soğuyunca ortasına 1 çay kaşığı reçeli yada benmari eritilmiş çikolatayı  koyup servis edebilirsiniz. Afiyet Olsun.

19 yorum:

  1. çok şık bir sunum olmuş canım.harika bir görüntü.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. görüntü ne şeker öleee :)
    ellerine sağlık canım çok ciciler ya:)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım:) şirin bir kurabiye olmuş:))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Spagetti yazınca makarnadan mı yaptı acaba dedim :) resmi yakından görene kadar.
    eline sağlık süperrr

    YanıtlaSil
  5. Kurabiyelerin şekline bayıldım, eminim tadı da çok güzeldir.Ellerine sağlık,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Ay ay ay. Harika olmuşlar. Biri Nutella mı dedi. Aldım tarifi. Yanına da mutlaka Nutella. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. yapmayin boyle tarifler ,sonra canim cekiyor , yapiyorum ,ve sonra hepsini ben yiyiyorum....bir tutmus (ben) biri pisirmis (ben) biri yemis (ben).... yani gobek bolgesinde kat kat yaglanma.....Ellerine saglik....

    YanıtlaSil
  8. Sunum çok şık, değişik olan tüm tariflere bayılıyorum.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. çok şık çok güzel bir kurabiye ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  10. Ellerine saglik bereketli ve leziz bir tat anlasilan denemek lazim..vede hepsini yemekk:)))

    YanıtlaSil
  11. Sekercim,
    Ben senin elmali kurabiye tarifini denicem bu gun:) Bayilirim elmali kurabiyeye, o yzuden hic yapmam:) Ama yarin bir arkadasimla bulusmaya gidicem. Ona hediye olarak goturucem!
    Acaba diyorum, yarim olcu mu yapsam?Isi riske atmasam, he mi canim cicim, he mi?
    O zaman da tutar mi o olculerle, hemi he he mi?

    YanıtlaSil
  12. Az evvel yaptim ve hatta yedim kurabiyeni:)Elmali kurabiyeyi. Harikulade oldu. Dedigin gibi, yumusak degil, agizda dagiliyo. cok ama cok begendim, huyum kurusun:(((
    3 tane yedim. aksama yemek yemicem senin yuzunden:(
    diyorum ya, senin bloguna biseyler yamam lazim, girememek icin:(

    YanıtlaSil
  13. tez zamanda yapacağım çok güzel ve değişik olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Şekline bayıldım. Deneyeceğim inşallah. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. çok değişik olmuş, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. Buna bayıldım bayıldım. Mutlaka deneyeceğim. Pek bir şıkırtı bir şey olmuş
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. çok güzel görünüyor ellerine sağlık.Bende denemeliyim
    paylaşımın için sağol

    Bende bloğuma beklerim:)
    http://hayatpaylastikca.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. bende ustundekileri kasar peyniri sanmistim.ne guzel bir fikirmis oyle.hemen denemek lazim.sevgiler.

    YanıtlaSil