15 Mayıs 2012 Salı

ANNELER GÜNÜ SÜPRİZLERİM

Çocuklar büyüdükçe özel günler ayrı bir anlam ve heyecan kazanıyor. Hele birde büyük çocuk kız ise  -ooooh- değmeyin annelerin keyfine. Benim keyfimde bir ayrı güzeldi. Ne mutlu oldum!
Pazar sabahı  iki kuzum erken kalktılar. Seslerini ben yataktan duyuyor ama tembellik yapmak istediğim içinde kalkıp bakmıyordum. Bir süre sonra gelip gidip "anne uyandın mı" diye sormaya başladılar. Baktım heyecandan duramıyorlar kalkıp oturdum "tamam  hadi gelin ne yapacaksanız" dedim. İçerden Eylülün sesleri geliyor Egeye direktiflerde bulunuyor: "Bunu sen taşı yok onu ben alıcam" diye.
---Allah allah napıyor bu çocuklar?---

Şebek bunlar yaa.. Bize kahvaltı hazırlamışlar hemde  bir gün önce IKEA da görüp çok beğendiğim servis tabağında -üstelik dönüyor-

Kahvaltıyı getirdiler fakat  ilk cümle biz ne zaman yiycez! Ben şimdi nasıl oturup keyif yaparım ki bu sefer sıra bende. Eşimle birlikte onlara güzel bir masa hazırladık. Servis tabağının kullanılışına örnek olur diye bir resmi paylaşıyorum.


Günün geri kalanında da bol bol gezdik ve eğlendik.Bu arada Eylülün bir süprizi daha varmış "eve gidelim sana tatlı yapıcam" diye tutturdu. Tabi biz çok geç döndüğümüz içinde yolda uyuya kaldı Ama aklından çıkmıyor . Ertesi gün gelir gelmez hemen vanilyalı puding pişirdi ve hazır kakaolu keki eliyle ezmeye başladı ne yapacağını anlattığında da ben kekleri blenderdan geçirdim. Birlikte bir keresinde internette gördüğümüz bir tarifi kendince hazırlamaya çalışıyordu. Saksıda tatlı sunumu :))) Tarif için tık tık...

Dün akşam afiyetle yedik. Ben çok şanslı olduğumu düşünüyorum.
 Allah herkese hayırlı evlatlar nasip eder inşallah.

15 yorum:

  1. Allahım nazarlardan saklasın maşallah arkadaşım senide ayrıca tebrik ederim bu derece akıllı evlatlar yetiştirdiğin için.
    Tekrar anneler günün kutlu olsun.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum bir an gururlandım. Rabbim herkesin yüzünü çocuklarından yana güldürsün inşallah.

      Sil
  2. maşallah bence de çok şanslısın çok tatlılar... benim oğluşumda büyüyüp bana süprizler yapacak mı henüz 2 yaşında pek günün anlam ve öneminden haberdar değil :)....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapar yapar hiç merak etme... Hele ki erkekler anneye daha bir düşkünler belki böyle olmazda sevgisini heyecanını daha farklı bir şekilde gösterir mutlaka.

      Sil
  3. Kız doğurmak lazimmis ,beceremedik, cok sanslisin:) artik bana da ileride Zeynos yapar ne demisler teyze Anne yarisi bir gun odunc alirim artik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşuda pişer bize de düşer hesabııı yok öyle şekerim. Napıyon sen oralar da bi başına bir kız doğur bence :)))

      Sil
  4. ne guzel nemutlu sana...allah omurlerini uzun etsin insallah.benimkilerde uykudan uyanmami beklediler.sonra 4 umuz yatak keyfi yaptik.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Allah nice gzuel anneler gunune erdirsin:)tam kocajkari yorumu oldu bu:))ama guzel bir temenni. .

    bana biraktigin yoruma buraya da cevap yazayim istedim:)
    ya hic soyledigin kiloda gostermiyorsun, nasil oluyor bu???saka mi yaptin anlamadim:(
    dualarimiz bi kabul olsa di mi? ay hepimiz incebelli olsak keske...
    senin yaptigin guzel mamalardan yesek ama kilo almasak...
    nerdeeeee!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oof o yesek yesek şişmesek muhabbetini ben hep yapıom ama yok daha henüz bünyemi kandıramadım yediğini inkar edemiyor bir türlü.Doğru walla gayet şişkoyum işte..

      Sil
  6. ne mutlu, çocukları tarafından böylesine sevilen bir anne olmak... sofraya da bayıldım, yuvarlak masayı çok güzel kullanmışsın. ortadaki aparat ve saks mavisi müthiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. servis tabağım zaten kızımdan hediyeydi annesini çok iyi tanıyor nasıl mutlu oldum inanamazsın.Saks mavisini de çok severim. teşekkürler canım allah sanada nasip etsin inşallah.

      Sil
  7. Cok sekerler..Cok guzel birgunmus..her daim oyle olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah. Hepimizin her günü böyle bol kahkalı olsun.

      Sil
  8. Hepimizin anneler günü kutlu olsun.
    Sağlıklı ve mutlu nice nice seneler dilerim.

    YanıtlaSil