12 Nisan 2012 Perşembe

NUTELLALI MUZLU KUP


Merhabalar;
Dumanı üstünde yenmek için biraz soğumayı bekleyen kuplarımız ile burdayım. Akşam üzeri yine çocukların çikolata krizleri tuttuğunda hadi puding yapalım dedim ve  bu kuplar çıktı ortaya. İçine çıtır şekerde koyalım diyen çocuklarını haşhaşla kandıran tek anne de benimdir herhalde.
Yaaa! ben ne kötü bir kadınım dimi, kocamı kandırıyorum çocuklarımı kandırıyorum. İyide onlarda kanmasınlar güzelce önlerine konan yiyecekleri yesinler bende yalan söylemeyim.Ee ben bayılmıyorum karnabahar çorbasına-kremalı mantar, karnabahar salatasına-kısır (önümüzdeki günlerde ekliyeceğim) , bezelye çorbasına-yeşil mercimek, ıspanaklı keke- fıstıklı kek yada haşhaşlara çıtır şeker demeye...Bu arada yakında pırasalı börek denemem olcak ona da sanırım patatesli havuçlu börek felan derim. Ama lütfen aramızda kalsın. Zaten Alpan buralara gelip bakmazda duyanlar duymayanlara söylemesin. He heee hee yaşasın kötülük diyesim geldi. Sebze yemeyene binbir türlü hile ile itina ile yedirilir. El mi yaman bey mi yaman!
Hadi artık tarife;

Malzemeler:
  • 1 poşet muzlu puding
  • 3,5 su bardağı süt
  • 2 muz
  • 4 tatlı kaşığı nutella
  • 2çorba kaşığı haşhaş
Yapılışı; 3,5 su bardağı süt ile puding pişirilir. Cam kaselere pudingin yarısı pay edilir. Üzerine 2 muz eşit olarak dilimlenir ve  nutella konur. Kalan pudinge haşhaş eklenerek o da kaselere pay edilir. Tavsiyem aynı gün ılıdıktan sonra yada biraz soğuduktan sonra tüketmeniz.Çünkü ertesi güne kalırsa çikoalta donar ve yemek zorlaşabilir. Yada çikolata koymadan iyice soğutarak da yiyebilirsiniz. Afiyet olsun.

11 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK
    :)
    AKILLISIN ŞEKERİM
    :)

    YanıtlaSil
  2. off offff.bu ne güzel bir resimleme canım.görünce canım çekti.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Afıyet olsun,çok güzel ve bır o kadar şık olmuşlar,ellerıne saglık.Anne olmak hiç kolay degıl bır anda en yalancı anne olabılıyorsun ama neyseki bizim yalanlar Beyazz :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik hayatim,harika gorunuyor .cucuklere guzel bir tercih,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  5. resim nasıl git hemen aynısından yap diyor,çok güzel duruyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. harika görünüyor ben üzerindekileri kiivi sandım:) ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. muz ve nutella,şöyle bir düşündüm nasıl bir lezzet çıkmıştır diye ama düşünmeme bile gerek yok ,eminim nefistir,nutella nerde ben orada:)
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  8. Evet annelik demek, herşey.Onları sağlıklı besleyeceğiz diye, neler yapıyoruz.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Pratik ve hafif bir lezzet, ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Canım ellerine sağlık enfes görünüyor sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ben bunlara bittim.caktirmadsn saglikli da olmuslar.

    YanıtlaSil