11 Nisan 2012 Çarşamba

HİNDİSTANCEVİZLİ KEK

Bu yazıya kaçıncı başlayaşım. Haftasonundan beri açıyorum işim çıkıyor kapatıyorum. İlk fırsatta tekrar açıyorum sonra nasıl oluyorsa yine bir şeyler oluyor ben yine bilgisayar başından kalkıyorum.  Ne yapalım kısmet bugüne imiş. Kekim varya nefisdi. Ben hindistan cevizine bayılırım. Bu kekimi de çok sevdiğim arkadaşım Meryem için yaptım. Yakında bebeği olacak. Neredeyse onlar  kadar heyecanlıyız bizde. Büyük ailemize (dostlarımızla olan) yeni  bir birey daha katılıyor.
 
Malzemeler:
  • 3 yumurta
  • 1 su bardağından 1 parmak eksik şeker
  • Yarım su bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı süt
  • 1 su bardağı hindistancevizi
  • 2 su bardağı un
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  •  yarım paket dr ouetker pasta süsü kakaolu (çikolata rendesi yada damla çikolatada olur)
Yapılışı; Şeker ve yumurtalar (oda sıcaklığında) iyice çırpılır. Ilık Süt, sıvıyağ, hindistan cevizi eklenir ve yavaş yavaş spatula ile karıştırılır. Un ve diğer malzemelerde eklenip yağlanmış kalıba dökülür. 180 derecede önceden ısınmış fırında güzelce pişirilir.  


 

8 yorum:

  1. Bebeğe şimdiden hoş geldin diyelim, kek ise enfes görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. mmmmmhhhh harika olmus,ellerine saglik sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  3. Kekin nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. hindistancevizli lezzetlere bayılırım..ellerine sağlık olsun..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. mımmm.nefis olmuş canım.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyor bu kek.Şu an yemek istedim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. hindistan cevizi oldumu akan sular durur, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. super goruntusu var yemeye kiyamiyorum :P tesekkurler ellerinize saglik )))

    YanıtlaSil