21 Mart 2012 Çarşamba

PATATESLİ OMLET

Bugün çok pratik ve lezzetli bir kahvaltılık tarifimiz var.
 Çocuklar çok severek yiyorlar. Bu şekilde yemeleri benim işime geliyor tabii.
Hem patates kızartması yapmaktan kurtuluyorum hemde fazla ekmek yemiyorlar çabuk doyuyorlar.
 
Malzemeler:
  • 3 adet orta boy patates
  • 3 yumurta
  • 3-4 kaşık sıvıyağ
  • tuz
  • dilediğiniz baharatları yada yeşillikleri katabilirsiniz.
Yapılışı; Patatesler küçük küçük doğranır.Teflon tavaya sıvıyağ alınıp patatesler eklenir ve güzelce kavrulur. Hatta tavanızın kapağı varsa kapatın ve arada karışmak sureti ile pişirin. Diğer taraftan bir kasede yumurta ve tuzu karıştırın pişen patateslerin üzerine dökün ve her iki tarafınıda güzelce kızarana kadar pişirin. Afiyet olsun.

14 yorum:

  1. Patatesli omleti ilk kez görüyorum ve çok lezzetli olduğu belli oluyor. elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Şule'cim oğlum çok sever ellerine
    sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok pratik, bende çok severim. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İnanılmaz severim ellerine sağlık canım sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  5. Bu omlet bizim evde çok sevılıyor,içine kırmızı biber de doğrayıp deneyın bir harıka oluyor.Ellerıne saglık.

    YanıtlaSil
  6. patetesin her türlüsünü severim canım.omlette harikaolmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Evet çok pratik ve çok güzel ben bazen içine sucuk da doğruyorum, ellerine sağlık Şulecim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. sabah kahvaltda yapsam

    çok severim :)

    eline sağlık olsun

    YanıtlaSil
  9. ablam bana ankara'dayken yapmisti ve cok lezzetliydi hala tadi damagimda.ama o rendelemisti.tek fark bu.ellerine saglik,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  10. Elinize saglik..bende bayilirim patates ve yumurtaya..sevgiler

    YanıtlaSil
  11. banada yapsan ben bir tava yerim ama:) ellerine sağlık canım yenmez mi mis gibi olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ne güzel pratik bir tarif
    kahvaltıda da böyle tarifler süper oluyor ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  13. kahvaltı için ideal bir tarif olmuş.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  14. Gezi/yorum; dene bak pişman olmayacaksın tabii patates seviyorsan. biz ailecek çok severek yiyoruz. içine kaşar yada istediğin çeşit peynirlerdende katabilrsin.

    deryajım; demek bu oğlanlar hep aynı...

    elifjim; dimi yaa birazda pratik şeyler pişirip yiyelim..


    sevil hanım; teşekkür ederim.malesef bende çok severim. tüm hayatım patates olmuş...

    hedenjim çok doğru söylüyorsun hem renkelenir birazda ..

    sevdajım; teşekkürler canım.

    feray ablajım; yemede yanında yat oluyor ozaman ama...

    muhabbet sofrası; yap yappp benim içinde yee...

    u aydın; olsun rendede olur küüp küp doğranıpta olur hatta bir keresinde daireler şeklinde dilimleyerek bile pişirdim. teşekkürler canım..

    dostbahçesindenlezzetler; teşekkürler.

    yemekbiraşkım; yapmazmıyım neler neler yaparım daha yanına...keşke yakın olsaydın!

    fatma ablajım; yapmasıda pratik yemeside :)

    eyleminmutfağı; evet hemde dediğim gibi zor yiyen çocuklar için bir kolaylık, koy içine peyniri bir öğün oldu bile..

    YanıtlaSil