29 Kasım 2011 Salı

PATATES MÜCVER

Merhaba;
Yıl sonu yaklaştığı için işyerinde çok yoğunum evde de tempo iyice arttı. Eylül ün sınavları Egenin ev ödevleri derken akşamları pert oluyorum. Zaten makarna köfte yesek kar sayar hale geldim. O kadar yoruluyorum ki yeni şeyler denemek bir yana yemek yapmaya bile zor vakit buluyorum. Fakat bugün çok boşladığımı hissedip hemen hızlıca bir tarif paylaşıp öyle işlerime başlıyacağım.


Malzemeler:
  • 4 orta boy patates
  • 2 yumurta
  • 3-4 kaşık un
  • tuz
  • karabiber
  • kırmızı pul biber
Yapılışı; Patatesler soyulup rendenin iri tarafıyla rendelenir. Nişastası  akana kadar bol su ile yıkanır ve tüm suyu iyice süzülene kadar beklenir. Ben fazla vaktim olmadığı için salata kurutucusu ile tüm suyunu aldım. Yumurtaları ve baharatları ekleyip karıştırın. Kızgın yağa 1 kaşık kadar harçtan döküp her iki tarafı  kızarınca havlu kağıt üzerine alın. Sıcak sıcak servis yapın. Afiyet olsun.

10 yorum:

  1. Eminim çok lezzetli olmuştur, görüntü harika. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. yarasın şifa olsun güzelime.öpüyorum canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok da güzel görünüyor ellerine sağlık canım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. yoğun temponda kolaylıklar dilerim canım..
    hayat gailesi ne yaparsın :)
    patates mücverini çok seviyorum ben de nefis oluyor.)

    YanıtlaSil
  5. patetesin her türlüsünü severim.mücveride çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. bu ne güzel bi görüntü ellerine sağlık cnm:)

    YanıtlaSil
  7. patates sever birir olarak benlik bi yemek:) eline sağlık canım
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. merhaba boluğunuzu çok beğendim hemen izleyiciniz oldum sizde bana destek verirmisiniz..:)

    http://hayatreceli.blogspot.com

    çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. ellerıne sağlık canım patates mucver guzel olur severım ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  10. yaptıklarınız çok güzel elinize sağlık valla ne güzel tarifler onlar öyle bende yemek yapmayı çok severim sık sık sizin tarifleriniz görmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil