3 Ekim 2011 Pazartesi

GÖKÇENDE GÜN VE DURUNUN DOĞUM GÜNÜ

Bir önceki postda Gökçenin kahvaltı masasını yayınlamıştım ve Cuma akşam onlara davetli olduğumuzu yazmıştım. Salona girdiğimizde gözlerime inanamadım. Herşey ama herşey harikaydı. Pazartesi sabahı hem iş yoğunluğumdan fazla buralarda kalamayacağım için hemde sabah sabah bir görsel şölen olması için resimlerle başbaşa bırakıyorum. Bu arada tariflerini de denedikçe eklemeye devam edeceğim :)


Mantar sote

Yarma Salatası

Rus Salatası

Buzluk Böreği .
 Ben bu böreği yerken milföyleri sarmış herhalde diye düşünmüştüm ama  yufka böreğiymiş.




Patates ve sarma börekler kızartılmış yoğurt ve çok lezzetli bir domates sos ile ikram edildi. Ben hemen denedim tabii. İlk fırsatta ekleyeceğim.


Muhteşem bir sebze sote. Kabak, havuç jülyen doğranmış ve sotelenmiş. İçine bezelye, kırmızı biber ve mısır eklenip harmanlanmış. Üzerine süzme yoğurt, mayonez, şeker, tuz ve bol dereotu ile sos yapmış.

Yeşil Salata

Su Böreği. Onun tek resmini çekmeyi unutmuşum.
Pirirnç Salatası


Lokumlu Ay Kurabiyeler
VEEEEEE iŞTEEE

DURU HANIM İLE BARBİE PASTASI.

Burdan arkadaşıma tekrar ellerine sağlık diyorum. Bence hatta o da bir blog yazarı olmalı. Durucuğa da sağlıklı, mutlu ve ailesi ile birlikte uzun bir ömür diliyorum.

8 yorum:

  1. gökcen hanımın ellerine sağlık canım.harika bir menü.terifleri özellikle buzluk böreğini bekliyorum.duruyada nice mutlu seneler.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşına bir kez daha maşallah diyorum, resmen döktürmüş. Afiyet olsun size :)

    YanıtlaSil
  3. cnm buzluk böregini resimde bende milföy zannettim ilginçmiş tarifini bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Nice yıllara Duru. Bence de arkadaşınız çok marifetliymiş.Ayrıca da sağlıklı şeyler hazırlamış salata ağırlıkta olması dolayısıyla. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. herşey harika olmuş cidden verilen emeklere sağlık:DD
    sevgili Durucuk ne şanslı.) pastası çok cici:)

    YanıtlaSil
  6. ben o böreğe bayıldım... nice mutlu senelere olsun inşallah :)

    Kahva Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. muhteşem bir sofra, insanın iştahı açılıyor. Yapanların eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. canım harıka bir sofra bayıldım ama çok da acıktım:(

    YanıtlaSil