28 Eylül 2011 Çarşamba

MEYVELİ KUP VE MEYVE SALATASI


Dün akşam kızımın canı meyve salatası istedi. "Anne hani küçük küçük doğruyorsun meyveleri " diye anlatırken ben akşam yemeği yetiştirmeye çalışıyordum ama kıyamadım. Kızımın canı isterde ben yapmazmıyım. Zaten biraz kırgınlığı da var hasta gibi. Hiç olmazsa meyve takviyesi de yapmış oluruz diye evdeki meyveleri 2 şer 3 er ne varsa alıp hazırladım. Siz de evde kalan meyveleri değerlendirmek adına farklı kombinasyonlarla yapabilirsiniz.

 Malzemeler:
  • 2 incir
  • 3 mürdüm eriği
  • 2 şeftali
  • 2 muz
  • portakal
  • ceviz
  • kek dilimleri
  • beyaz çikolata sosu
  • 1 portakal suyu
  • yarım limon suyu
Yapılışı; Tüm meyveleri hızlıca küp küp cam bir kaseye doğradım. Üzerine liomn suyunu sıktım(kararmasın diye) portakal suyunuda ekleyip harmanladım. Bu arada beyaz çikolata sosumu da pişirdim. Keklerimi küp küp dilimleyip servis yapacağım bardaklara paylaştırdım üzerine beyaz çikolata sosu ekledim onun üzerine bolca meyve dilimleri ve tekrar sos döktüm. Son katına yine meyve dilimleri koyup kuplarımı soğumak üzere buzdolabıma kaldırdım.  
Meyve salatası için ise;
kalan tüm meyve parçalarını kalan çikolata sosu ile karıştırdım ve içerisine ceviz ekledim. Bol vitaminli ve kalorili meyve salatamız hazır. Afiyet Olsun.

11 yorum:

  1. Mmmııımhhh çok güzel görünüyor canım.Ellerine sağlık.

    Selamlar;

    YanıtlaSil
  2. ne güzel olur o lezzetlerin karışımı..
    afiyet olsun prensese :)
    şifalar olsun .

    YanıtlaSil
  3. nefis görünüyor bu meyvecikler:))
    geçmiş olsun diyorum ufaklığa...
    dilerim çok ciddi birşey yoktur..

    YanıtlaSil
  4. kizinin yerinde olm ayi cok isterdim canimm, harika gorunuyor ellerine saglik

    YanıtlaSil
  5. kizinin yerinde olm ayi cok isterdim canimm, harika gorunuyor ellerine saglik

    YanıtlaSil
  6. tm bir vitamin deposu olmuş canım.ellerine sağlık.kızınada afiyet bal olur inşallah.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Çocuklar isteyince ne zamansızlık ne yorgunluk...Yeter ki gönülleri hoş olsun.Onlar mutluysa biz de mutluyuz.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. vitamin deposu olmus, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize saglik, harika gorunuyor.

    Sevgi ve selamlar..

    YanıtlaSil
  10. zaten ben o kupları koltukda yan gelip yatarak yedim :)

    YanıtlaSil