29 Eylül 2011 Perşembe

GÖKÇEN DE KAHVALTI GÜNÜ

Ayy çok ayıp ettim. Bu akşam başka bir grup ile yine Gökçene gideceğiz ve ben hala Haziran ayında yaptığımız kahvaltı günü fotolarını eklememişim. Canım arkadaşım o kadar özenmiş, küçücük kızıyla sabah vakti bir sürü hazırlık yapmış.Ben hemen sizlere fikir olması için resimlerini paylaşayım:


Yumurtaları ben dilimledim ve yeşilliklerden yatak yaptım :)



Peynir Tabağı


Şarküteri :)

Patlıcan Salatası



Domates, kırmızı biber ve salatalık dolması


Sebze Sote


Kahvaltılıklar

Semizotu Salatası
Bunların yanında;
Kıymalı- Peynirli Su Böreği
Kremşanti Poğaça
Browni Kurabiye ve dondurma....

6 yorum:

  1. bende bu sofraya oturmak istiyorum yaa harika görünüyor yok yok yani , arkadaşının elleirne sağlık

    YanıtlaSil
  2. vay vay vay ne sofra ama masaallah :) insanin boyle hamarat arkadasi olsun daha ne :)

    YanıtlaSil
  3. bazen böyle aksaklıklar oluyor işte istemeden de olsa:)
    arkadaşınızın ellerine sağlık olsun..
    daim olsun muhabbet ve bereketiniz:)

    YanıtlaSil
  4. gerçektende marifetli bir arkadaşmış.. ellerine sağlık çok özenmiş..
    sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
  5. Maşallah :) böyle arkadaş herkesin başına :) Arkadaşının ellerine sağlık, sizlere afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. Selam arkadaslar ,

    yarin basliyacagimiz biz zayifliyoruz etkinligimize herkes daverlidir. Bu yapacagimiz etkinlik kilo vermek isteyen tüm arkadaslarimiza faydali olsun diye sizlerinde yardimlariyla güzel paylasimlar yapacagimiza inaniyorum.

    Saglikli yemek tarifleri, saglikli beslenmeler, saglikli diyetler, saglikli sporlar vs. vs kilo vermek icin yapilabilinen hersey icin acigiz.

    Cogunluk yemek tarifi olursa cokdaha güzel olur. Hergün aktif olabilmek icin sizlerinde yardimlarini bekliyorum tüm takipcilerime doslarima vede arkadaslarima simdiden cok tsk.ediyorum. Sizlerde bizlerle zayiflamak istiyorsaniz bizimle baslayin ve pazartesi tartildiktan sonra tartinizi 1 haftaligina izine yollayin :)
    Önce eklediginiz tariflerde yollayabilirsiniz

    Kolay gelsin :))

    YanıtlaSil