24 Ağustos 2011 Çarşamba

YİNE YENİDEN ALİ NAZİK

Evet yine yeniden diyorum çünkü blogumun ilk günlerin de çok kolay bir Ali Nazik tarifi eklemiştim ama o zamandan beridir de hiç içime sinmemişti. Bir daha yapsamda yenilesem resimleri diyordum ki tarifimi de yeniledim. İşte o yüzden yine yeniden...


Malzemeler:
  • 4 adet patlıcan
  • 1 su bardağı süzme yoğurt
  • 1/2 su bardağı tava yoğurdu
  • 400 gr dana yada kuzu kuşbaşı (minik minik doğranmış)
  • tereyağ
  • salça sos
  • tuz
  • sarımsak
Yapılışı; patlıcanları ocakta güzelce patlattım, kabuklarını soydum. Yoğurt ve sarımsak ile birlikte blenderdan geçirdim. Bu arada minik doğranmış etlerimi önce kendi suyunu tamamen bırakıp çekene kadar kavurdum sonrada 1 kaşık tereyağ ekleyerek kavurmaya devam ettim. Tuz ve karabiber ekleyip altını kapattım. Tabağıma önce  patlıcanlı yoğurttan sonra etten koyup üzerine salça sos gezdirin servise hazır. Bu halini öncekinden daha çok sevdim.

10 yorum:

  1. en beğendiğim yemeklerden 2.sırada olan şey ali nazik hemen deneyeceğim tarifi teşekkürler -birincisi yaprak sarma :)) -

    YanıtlaSil
  2. çok severim ben bu yemeği ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. Mmmm. Bayılırım. Kim sevmez ki aslında :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. canım benim güzel yorumun için teşkk ediyorum.alinazik te fana güzel göründü gözüme.oruç oruç bakmasıda hiç iyi fikir değil hani.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık canım harika bir lezzet
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. ellerıne sağlık canım süper

    YanıtlaSil
  7. biz de ablamla denemek istiyorduk, hiç de yapmadık , zamanlama çok iyi oldu, paylaşım için tşkler. (:

    YanıtlaSil
  8. geçen gün bende yapmıştım tam yaz yemeği.ellerine sağlık canım...ha bomba dediğim tarif yayınladığım testi kebabı değil.tatlıda değil...süpriz....

    YanıtlaSil
  9. Nefis olmuş çok da severim ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. olsada yesek:)))
    çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil