3 Ağustos 2011 Çarşamba

PATLICAN YATAĞINDA KARIŞIK KIZARTMA


 
Bu sıcaklara rağmen ben hala kızartma derdindeyim dimi...
Çok seviyorum ama ne yapayım. Gerçi bu güzel resimdeki kızartmamı 2 hafta kadar önce annemler bana kahvaltıya geldiklerinde yapmıştım. O günden beridir de diyetime dikkat ettiğim için herhangi bir kızartma yapmadım. Çok fazla arşivde bekletmeden de paylaşmak istedim. Belki şu mübarek günlerde bir gün kızartma yapmak isterseniz bu şekilde sunabilirsiniz misafirlerinize de.
Daha önce de farklı bir sunumla kızartma eklemiştim. Ona da göz atmak isterseniz tıktık...
 

Tarifdeki malzemeleri siz evdeki olan malzemelerinize göre ayarlayabilirsiniz.
Malzemeler:
  • Bostan Patlıcanı
  • patlıcan
  • patates
  • havuç
  • kırmızı biber
  • yeşil biber
  • domates
  • sarımsak
  • kızartmak için yağ
Yapılışı; Bostan patlıcanlarını alaca soyup dilimleyin ve tuzlu suda bekletin. Bu arada diğer tüm malzemeyi küçük küpler halinde kesin ve kızartmaya başlayın. Domatesleri rendeleyip çok az bir yağ ve sarımsak ile  pişirin. Daire şeklinde dilimlenmiş patlıcanlarınızı da kızarttın Diğer tüm melzemeyi yağı süzecek şekilde bir kapta biriktirin ki hem işlem bitene kadar fazla yağı süzülsün hemde harmanlamak kolay olsun.  Patlıcan dilimlerinin üzerine tüm malzemeyi paylaştırın ve yanına yoğurt ile ikram edin. Afiyet Olsun.

5 yorum:

  1. bence çok şık çok lezzetli bir yemek ellerine sağlık
    kızartmasızda olmuyor canııımmm
    resim süper
    sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık klasik tarife değişik şık bir sunum olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. cnm sunumu çok güzel olmuş ellerine sağlık deneyeceğim inş..

    YanıtlaSil
  4. oruçlu oruçlu yapılır mı bu şimdi. :))

    YanıtlaSil
  5. Yazın da kızartma olmadan olmaz.Çok da güzel görünüyor.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil