2 Ağustos 2011 Salı

ORMAN KEBABI

 Malzemeler:
  • 1/2 kilo dana kuşbaşı
  • 12-13 adet arpacık soğan
  • 1 adet patates
  • 2 havuç
  • salça
  • 2 kaşık margarin
  • tuz
  • kekik
  • pul biber
Yapılışı; Benim kuşbaşı etlerim biraz iri olduğu için düdüklüde pişirmeyi tercih ettim. Öncelikle etlerimi 1 kaşık margarin ile kavurup iyice suyunu bırakıp çekinceye kadar kavurdum.Ardından kalan margarini ekledim ve temizlenmiş soğan, dilimlenmiş patates ve havuçları da ekleyip kavurmaya devam ettim. Salçasını ve üzerini geçecek kadar sıcak suyunu ekledikten sonra kapatığını kapatıp 20 dakika kadar pişirdim. 20 dakika sonunda altını kapattım ve kapağını açıp tuz ve baharatlarını ekleyip ocağın üzerinde biraz daha pişmeye bıraktım. Yanında ayran ve pirinç pilavı ile süper oldular. Afiyet Olsun.

6 yorum:

  1. nefis menü afiyet olsun hayırlı ramazanlar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Orman kebabi gercekten cok guzel olur, bol kekikli. Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık.etli yemekleri çok severim.bende yapayım bu hafta...görüşmek üzere ....

    YanıtlaSil
  4. elinize saglık arpacık sogan güzel tat verir sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Que delícia!!! Que vontade de experimentar, rsrs Bem, o jeito é tentar "abrasileirar" a receita e fazer, rsrs Obrigada por compartilhar, beijinhos.

    YanıtlaSil
  6. iftarda mutlaka yapacağım..nefis duruyor...

    YanıtlaSil