22 Ağustos 2011 Pazartesi

İFTAR SOFRASI (2)

Merhaba;
Akşam iftar sofralarınıza fikir vermesi için sizlere bir masamın daha fotoğraflarını ekliyorum. Annemler ve kayınwalidemler için hazırladığım bu iftar soframızda bakın neler var:

  

 
 Köfteli İslim Kebabı.....Yakında Tarifi blogum da olacak.

 
 
 
 
 
Etli Kuru Fasulye (Onunda tarifini hiç eklememişim en kısa zamanda burda)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mantar Dolması
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Kayınbabamdan Çİğ Köfte

 
 
 
 
 
Patatesli Semizotu Salatası
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vee işte yine Yeşim Abladan Pastane Usulü Şekerpare ve Balparmak. Onlarında tarifleri yakında. Ama bu arada dilerseniz Yeturla Lezzet Karelerinden de bakmak isterseniz tık tık..
 
 
 
 

11 yorum:

  1. herşey çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık şulecim menü harika...çiğ köfteye bittim.ve şeker pare....harika yapmışsın tam kıvamında kızarmış ve şerbetlenmiş.ellerine gönlüne sağlık canım.yiyen herkeslere şifa olsun.güzel bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım gerçekten süper bir menü olmuş... her şeye bayıldım:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Herşey harika görünüyor canım yemekler, sofran :) Tarifleri bekliyoruz, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. canım ne güzel bir iftar sofrası bu ellerıne sağlık,hepsı harika

    YanıtlaSil
  6. canım ne güzel bir iftar sofrası bu ellerıne sağlık,hepsı harika

    YanıtlaSil
  7. offf offff.menüdeki herşey çok güzelde canım tatlılara bayıldım doğrusu.nasılda güzel görünüyorlar.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. cnm ellerine sağlık herşey çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağlık gelemeyeli harika şeyler yapmışsın.Özellikle alttaki tavuğa ayılıp ayılıp bayıldım desem yalan olmaz:)

    YanıtlaSil
  10. sofra harika ellerine sağlık canım tatlılar ayrı bir güzel süper:)afiyetle

    YanıtlaSil
  11. canım ellerine sağlık nefis görünüyor herşey ....

    YanıtlaSil