8 Temmuz 2011 Cuma

SEBZE SOTE

Bu aralar diyetteyim yaa kendi kendime sebzelerle oynayıp duruyorum. Dün akşam da hafif birşeyler yesem diye düşünürken buharda sebze pişirme fikri geldi aklıma...Ama araya konan aparatım ancak mantarları alınca geri kalanını kaynayan suya atıp pişirdim. Kabak fazla dağıldı ama fasulye ve havuçlar tam kıvamındaydı. Gerçi az daha diri olsalar daha mı iyi olurdu ki diye de düşündüm ama artık sizler yapacak olursanız arada kontrol ederek damak tadınıza göre pişirebilrisiniz.




Malzemeler: 
  • 1 paket küçük mantar 
  • 2 adet havuç
  • 7-8 tane taze fasulye
  • 2 tane kabak
  • tuz
  • 2 kaşık zeytinyağ
Yapılışı; Tüm malzemeleri yıkadım ve dilimledim (mantar hariç) Bol suda dilediğinizce haşlayın ben yaklaşık 10 dakika haşladım. Mantarları da buharında pişirmek üzere ara aparatına yerleştirdim ve hiç ağzını açmadan pişirdim. Sonrasında süzüp biraz ılındıktan sonra üzerine tuz ve zeytinyağ gezdirip iki öğünde yiyebilirsiniz. Afiyet olsun.


6 yorum:

  1. mantar olmasa daha iyiymiş ama havuçlar süper görünüyor canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. cok hafif bir tarif denemeliyim. Senin diyet blogun vardi dimi ben bir turlu giremedim

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık canım sebze gibisi varmı :) sıfır kalori..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Şu sebzeler olmasa ne yapardık cankurtaran gibiler. Ellerine sağlık afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  5. Bende diyetteyim ve sebzelerle şimdiye kadar hiç olmadığım kadar haşır neşirim.
    Faydasını görmeye başladım ama yinede beni epey zorluyor bu diyet.

    Ellerine sağlık canım.
    Tam benlik olmuş.

    YanıtlaSil
  6. cok lezzetli gorunuyor.

    http://modabulmacasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil