21 Temmuz 2011 Perşembe

PRATİK YAZLIK TATLILAR

Bu mis gibi kokan bol meyve aromalı ve hatta meyveli, sütlü tatlılara ne isim vermeliyim diye düşündüm durdum aklıma hiç bişey gelmedi. En son yazlık tatlılar dedim artık.

Aslında daha önce tarifini verdiğim tropikal kup la aynı nerdeyse. Tek farkı vişne suyu ve çikolatalı puding.Ben o kadar beğendim ki farklı farklı şekillerde denedim sizlerede fikir olması için ekliyorum.
İlk resim vişne soslu puding;

VİŞNELİ PUDİNG

Malzemeler:
  • 1 paket vanilyalı puding
  • 1 paket çikolatalı puding
  • 3,5 su bardağı süt
  • 3 su bardağı vişne suyu
Yapılışı; 1 paket çikolatalı  pudingi 3,5 su bardağı süt ile pişirin ve kaselerinizin yarısını dolduracak şekilde paylaştırın. Vanilyalı pudingide 3 su bardağı vişne suyu ile pişirip kaselere paylaştırın. Buzdolabında iyice soğumalarını bekleyip   çikolata ve vişne  ile süsleyerek servis yapın.Afiyet Olsun




MEYVELİ SOĞUK TATLI

Malzemeler:
  • 1 paket vanilyalı puding
  • 3 su bardağı karışık meyve suyu
  • 2 dilim ananas
  • 1 tane şeftali
  • 10 tane kiraz
Yapılışı;  pudingimizi meyve suyumuz ile güzelce pişiriyoruz ve küp küp doğranmış meyveleri içine katıp kaselere pay ediyoruz. İyice soğuduktan sonra servise hazır. Afiyet Olsun








Son olarakta TİRAMİSU var.
Bayılırım Tiramisuya ama hep yapmaya üşenmişimdir. Markette Tiramusu Yap paketlerini görünce gözlerim yuvalarımdan çıktı. Hemen alıp denedim. Gerçi daha önce Münewerde yemiştim ondan sonra zaten markette gözlerim arar olmuştu. Kesinlikle tavsiye ederim çok ama çok pratik. Paketteki toz karışımı soğuk süt ile çırpıyorsunuz ve nescafe ile ıslatılmış kedidili bisküvilerin üzerine döküp dinlediriyorsunuz. Hepsi bu kadar.





Not: Resimlerim çok buğulu ve cansız oldu. Lütfen kusuruma bakmayın misafirlerime ikram etmeden önce arada çektim aceleyle.

8 yorum:

  1. hepsi harika olmuş, süper pratik.ellerine sağlık.tiramisuyu acilen bulmam lazım bende çok severim.

    YanıtlaSil
  2. Gercekten cok pratik, yaz icin ideal. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. şule sen beni tatlı krizinemi sokmak istiyorsun:)hepsi birbirinden güzel bunların ya:))of of yapacak zaman .mekn hiçbir şey yok:((

    YanıtlaSil
  4. aman aman hepsi birbirinden şık ve lezzetli görünüyor canım ellerine sağlık
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. meyveli pudingi çok tuttum canım.harika fikir.bende deneyecem inşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Nazmiye ablajım teşekkür ederim. dene mutlaka tadı süper.

    Duygujum teşekkürler canım.Tam yazlık

    bigojum çok kolay yaa. evine taşındığın gün hemen ocakta pişir at dolaba akşama dinlenirken yersiniz. soğuk soğukk ohhh ne güzel olur hemde..

    Fatma ablajım teşekkürler.

    Sevda dene mutlaka beğenirsin inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, tatlilarin hicbirine hayir diyemeyecegim,nefis görünüyorlar. Yalniz tiramisu yap paketininiceriginedir bilmiyorum,ama bende cokpratik bir tarif var,ben de sana onu tavsiye ederim. Arsivimde yumurtasiz tiramisu olarak geciyor, Berlin`densevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ne yapsam ne yapsam dedim aksam icin, sulecigimin blogunda buldum kendimi :) tiramusu ben yaptim tr de labneyle ama inan bana gercek tiramusu yani mascarponla yapilanin tadi labneden 20 kat daha guzel. labneyle yapilan bence tiramusi bile degil belki paketteki masparpone tozu filandir icerigine baktin mi? ne varmis

    YanıtlaSil