22 Temmuz 2011 Cuma

MANTARLI SPAGETTİ

 
Yine hasta olduğum günlerden birinde sevgili kocacığımın bizim için yaptığı makarna...
Nasılda unutmuşum taslaklarda ben seni... :)
Hay allah!
Neyse güç olmasında geç olsun.

Malzemeler:
  • 1 paket spagetti
  • 1 paket mantar (400 grlık)
  • 2 Domates rendesi
  • sarımsak
  • kekik 
  • tuz
  • pulbiber (çocuklar için koymadı kocacım)
  • 1 kaşık salça
  • sıvıyağ
  • Kaşar rendesi

Yapılışı; Su kaynatılır tuz ve çok az sıvıyağ eklenir. İyice kaynayınca makarnalar eklenir. 10 dk.sonra süzülür. Servis tabağına alınır. Tavaya zeytinyağı ve ince doğranan mantarlar eklenir kavurulur. Rendelenmiş domatesler ilave edilir pişirilir. Tuz, karabiber, pul biber, kekik, sarımsak eklenir. Makarnanın üzerine pişen mantarlı sos dökülür. Kaşar rendesi ve dilerseniz ince doğranmış maydonozla süslenip sıcak olarak servis edilir.Afiyet Olsun. 

12 yorum:

  1. Eşinin ellerine sağlık en sevdiğim makarnalardandır sana da afiyetler olsun canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çeşnici Handan teşekkürler canım. makarna sevmeyen var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
  3. birde fesleğen koymalı bence :))ellerine sağlık nefis görünüyor canım

    YanıtlaSil
  4. HANDEJİM KESİNLİKLE KATILIYORUM. TEŞEKKÜRLER CANIM :)

    YanıtlaSil
  5. Makarna ve mantar.Ve ikisi bir tabakta.Enfes :))

    YanıtlaSil
  6. canım nefis olmuş gecenin yarısı akşam yemekte yiyemediğim spagetti ye sos yaptırıp yedireceksin ofyaaa ben mutfağa gidiyorum :) (allahtan şimdilik kilo problemim yok)

    YanıtlaSil
  7. eşinin ellerine sağlık canım.mantar yemesemde görüntü güzel.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. bizimkilere ben maalesef domatesli makarna dışında makarnanın diger çeşitlerini yediremiyorum.eşinin ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  9. gene gene döktürmüşsün....ben sağa ne diim bunları yaparsan rejimi unut:)ellerine sağlık kuşum..inanırmısın makarna ve pirinç pilavı sevmem ama bulgur pilavına bayılırım:)o yüzden evde nadiren makarna yaparım bunu da not edelim muah:)

    YanıtlaSil
  10. ailece bayıldığımız bir lezzet:)eşinizin de ellerine sağlık:)nefis görünüyor...sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık canım.Mantar soslu spagetti nefis görünüyor.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Bugün bizdeki spagettiyide esim yapti sagolsun! Ara sira yemek yapmasi hayatimi kolaylastiriyor ne yalan söyleyim,esininde ellerine saglik,sevgiler canim...

    YanıtlaSil