30 Temmuz 2011 Cumartesi

MERYEMDE SON GÜN

Evet sezonun son final günü Meryemdeydik. Gerçi biz yeni sezona başladık hatta konseptimiz "makarna"
ama bu son günümüze ait resimleri bir türlü Meryem bana mail atmadı. Mailleri geldiğinde de ben ekleyecek fırsat bulamadım. Fakat menü bir harikaydı. Hala yemeklerin tadı damağım da.

Peçeteliklerimiz pek şık


Baklava yufkası ile peynirli börek


Zeytinyağlı Barbunya
Mevsim Salata


Tavuklu patatesli semizotu salatası

Sebzeli Bulgur Pilavı



Çin Tavuğu

Tropikal Kup

Mısırlı Yoğurt Çorbası

Yoğurt Çorbası,  Bulgur Pilavı ve Çin Tavuğunun tariflerini önümüzdeki günlerde ekliycem.
Tropikal Kup benim tariflerim arasında var. TıkTık
Etimekli Patlıcan Salatası Portakal Ağacından
Tavuklu Semizotu salatası Portakala Ağacından

Herkese güzel ve serin bir haftasonu diliyorum.

7 yorum:

  1. Arkadaşının ellerine sağlık:)
    nefis gözüküyor her şey
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Harikabir menü ve belliki özenle haırlanmış harika bir masa ellerine sağlık yapanların..

    YanıtlaSil
  3. canım afiyet olsun, arkadaşınızın da ellerine sağlık hepsi nefis görünüyor ama sebzeli bulgur ayrıbi güzel göründü gözüme:)

    YanıtlaSil
  4. o masada olmak varmış canım.bayıldımmenüye.özellikle salatalar süper.arkadaşının ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşının ellerine sağlık, masa harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı ramazanlar canım .öpüyorum çok.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. hepsi birbirinden harika görünmekte. böyle çok çeşitli sofraların keyfine doyum olmaz. afiyet olsun.

    YanıtlaSil