15 Haziran 2011 Çarşamba

TROPİKAL KUP


Merhaba sevgili arkadaşlarım,
Bu aralar hem rahatsızlığım hemde bazı cansıkıcı durumlar yüzünden çok da hevesle yeni tarifler deneyemiyorum da ekleyemiyorum da... Ama bir tarafdan da nasıl aklım burda. Neyse sağlık olsun.
Bu kupların portakallısını geçen hafta Meryemin gününde  yemiştim (Masasının resimlerini en kısa zamanda ekliycem) ve aşık oldum :) Süper hafif ve tam yazlık bir tatlı. Kesinlikle bir kez deneyin derim. Ben bir daha ki sefere içine koyacağım meyveyi hafif pişirip koymayı düşünüyorum. Birde alt katına kendi yapacağım pudingi denemek istiyorum. Hemen tarife geçeyim dimi....

Malzemeler:
  • 2 paket vanilyalı puding
  • 3,5 su bardağı süt
  • 2 adet şeftali
  • 3 su bardağı karışık meyve suyu (içinde şeftali olmalı)
Yapılışı; 1 paket vanilyalı pudingi 3,5 su bardağı süt ile pişirin ve kaselerinizin yarısını dolduracak şekilde paylaştırın. Diğer paketi 3 su bardağı karışık meyve suyu ile pişirip soğumaya bırakın. Şeftalilerinizi soyup küp küp dilimleyin ve kaselere pay edin. Karışık meyve suyu ile hazırladığımız puding soğuyunca kaselere paylaştırın. Buzdolabında iyice soğumalarını bekleyip  beyaz çikolata ile süsleyerek servis yapın.Afiyet Olsun

11 yorum:

  1. deneyecegim. Cok guzel gorunuyor.

    YanıtlaSil
  2. şulecim ellerine sağlık çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım,Rabbim yar ve yardımcın olsun,herşey yoluna girer inşAllah..
    Kuplar çok hoş gözüküyor,ellerine sağlık..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. aa ne rahatsızlığı çok çok geçmiş olsun...can sıkıntısı havadandır havadan...baksana ankarada havalar çok fena bi sıcak bi soook çok fena....ellerine sağlık gene döktürmüşsün...sağ üstte ankara çankaya yazınca bide bunu görünce kapını çalasım geldi komşu çıkmayalım:)mucuks:)

    YanıtlaSil
  5. CANIM BOŞVER HAYAT CANINI SIKACAK KADAR UZUN DEĞİL DEĞMEZ SEN KENDİNE İYİ DAVRANMAYA BAK BUGÜNLER GERİ GELMEZ.TATLIYA BAYILDIM ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  6. nasılda güzel görünüyor canım.olsada yesem dedirtti bana.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun canım... kuplarda nefis gözüküyor.. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Hi
    I would have loved to understand the recipes...pictures look super yummy!!!!
    Cheers from Dubai
    Deepa
    http://deepazworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Canım,
    öncelikle geçmişler olsun. Dilerim en kısa zamnda sağlığına kavuşursun. Sıkıntılarında da çözümün yanı başında olduğundan eminim. Hepimiz gibi soruna odaklandığın için çözümü görememiş olabilirsin. En kısa zamanda çözüm üretmeni ve sıkıntından kurtulmanı dilerim.
    Ellerine sağlık. Muhteşem bir görüntü. Yemede yanında yat olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  10. merhabalar:))goruntusude nefıs olmus..ellerıne saglık....

    YanıtlaSil
  11. çok nefis duruyorlar.ziyaretini bekliyorum

    YanıtlaSil