4 Mayıs 2011 Çarşamba

YILDIZ SALATA


Salatamın fotoğrafını çekmekte o kadar acele ettim ki
 iyice karıştırmadan belgelemiş oldum.
Bol nar ekşili doyurucu bir salata oldu.
Aslında bu salatayı yaparken aklıma Aylin' in Mantarlı Şehriye Salatası geldi.
Evde mantar olsa kesin bende ekliycektim. Çünkü evdeki herkes mantarı çok seviyor.
 Bende çok yakışacağını düşünüyorum.


Malzemeler:
  • 1/2 paket yıldız şehriye
  • 5-6 adet yeşil soğan
  • 2 adet közlenmiş biber
  • 2 adet çarliston biber
  • dereotu
  • nane
  • maydanoz
  • mısır
  • salatalık turşusu
  • jalapeno biber turşusu (kühneyi çok beğeniyorum)
  • nar ekşisi
  • tuz
  • zeytinyağı
Yapılışı;  Yıldız şehriyeler haşlanır ve süzülerek soğumaya bırakılır. Tüm malzemeler doğranır ve eklenir. Zeytinyağı, tuz ve nar ekşisi de damak tadımıza göre eklenip afiyetle yenir. Sanırım bu salatadan çok da abartmadan yersek diyetimiz bozulmamış olur. O halde ben bu tarifimide Diyet ve Diyabetik Tarifler etkinliğine yolluyorum.

14 yorum:

  1. Salata çok güzel görünüyor ama benim gözüm muffinlerde kaldı ellerine sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel gorunuyor hiç acele oldugu bellı değil,ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  3. bence mantar olmasada süper görünüyor canım.mantar yemiyorum yaaa:)))))tam benlik.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Şulecim ellerine sağlık.. çok lezztli görünüyor.Katılımın için çok teşekkür ederim:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize saglik. Jalapenoya bayilirim. Hangi yemege eslik etse hangi salataya girse onu bambaska yapiyor sanki. Ama istahimi artirdigini da soylemeden gecemeyecegim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Canım, salatacığın nefis görünüyor.Benim ablamda çok yapar.


    SEVGİLERİMLE;

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık salataya bayılırım sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. cnm ellerine sağlık salata sever biri olarak en kısa zamanda deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  9. Super gorunuyor. Mmmm!! Ben bu salatanin icine ne bulsam koyuyorum ispanak sapi bile :)

    YanıtlaSil
  10. nefis bir salata gerçekten ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Salata çok leziz görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. normal şehriye ile yapıyorumda buşekilde çok şık bir sunum olacaktır...

    YanıtlaSil
  13. bencede mantarsız bile harika gözüküyor eline sağlık hayırlı cumalar....

    YanıtlaSil
  14. Hanımlar hepinizi öpüyorum yorumlarınız için teşekkürler. Beni daha bir cesaretlendiriyorsunuz.

    YanıtlaSil