17 Mayıs 2011 Salı

FIRINDA TAVUK BUDU


KNORR Fırında Tavuk Çeşnisini keşfettim. Lezzeti ve pratikliği ile tam benlik.  Paketin içinde, bir fırın torbası, kilidi ve 1 kilo tavuğa yetecek kadar bir baharat karışımı bulunuyor. Değişik tatları var, örneğin baharatlı-sarımsaklı, mangal lezzeti veya dağ kekikli-susamlı. Ben dağ kekikli-susamlısını kullandım ve bayıldım.
Tavukları güzelce yıkayıp torbanın içine koyuyorsunuz. Baharat karışımını torbaya boşaltıp iyice her yerine buluyorsunuz.  Torbanın içine ayrıca, lezzet versin diye, havuç dilimleri veya soğan da ekleyebilirsiniz. Torbanın ağzını bağlıyorsunuz, üzerine de kürdanla birkaç delik açıyorsunuz. Önceden ısıtılmış 220 derece fırında yarım saat kadar süreyle pişiriyorsunuz. Tavuklar yumuşacık ve lezzetli oluyor. Evde yemek hazırlayacak vakit bulamadığınızda, dışarıda yemek yerine; biraz tavuk alıp eve gidebilirsiniz. Yarım saatte bir yemek hazır.

16 yorum:

  1. kurtarıcı tarifim benim her zaman yanına patates havuçda koyuyorum ben dilimleyip harika oluyor ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.........

    YanıtlaSil
  2. canım benim ne güzel yemekmiş:)) bak bende nasıl sammimiyim:))
    ellerine sağlık arkadaşım bende severim pilav tavuğu.

    YanıtlaSil
  3. canım oğlum yemeğe gelecek bu nefis tabağı ben alıyorum canım ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. pratik ve leziz olmuş:)
    eline sağlık canım
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. canım nefis olmuş,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. ohh yanınada ayran:)yemede yanında yat desem:)ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar kolay, cok pratik. Hakkikaten yemek yapmaya fazla zaman olmadiginda firina koy pissin. Tencere tava yikama derdi de yok fazla. Ben de tuttum bu olayi. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  8. canım ben hiç kullanmadım kendım sos hazırlayıp marıne edıyorum,çok lezzetlı ve yumuşacık oluyor ama bunu da denemek lazım ,lezzet keşfi yapmak gerek,ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  9. tam benlik bir menü olmuş canım.tavuğu çok severim.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. Çok severim ve bende sık yaparım.
    Ellerine sağlık canım
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım benim pratik ve leziz daha ne isteriz dimi

    YanıtlaSil
  12. Sulee cok hos olmus ama.. Senin blogda bayagi degismis gormeyeli. Ben eve gideyim diyet yemekleriyle gelecegim :))

    YanıtlaSil
  13. Pratik enfes bir yemek olmuş ellerine sağlık. Çirişin tadını sormuşsun ıspanağa benzer ama biraz daha değişik bir tadı var.

    YanıtlaSil
  14. valla tavuğun her türlüsüne varım canım ...

    YanıtlaSil
  15. bayıldım çok severim ellerine sağlık birtanem.

    YanıtlaSil
  16. sen de beğendin demek ben de denedim, süperdi!!

    YanıtlaSil