11 Mayıs 2011 Çarşamba

ÇİKOLATALI KEKLER& MAXİTATLA KAHVALTI KEYFİ


Ahh bu kekler bu kekler.... Bayılıyorum
Daha önce yaptığım Çikolata soslu keki bu sefer kahvaltı keyfimiz için yaptım.
Ama bu sefer çikolataları eritip üzerine koymak yerine kalıplara paylaştırdıktan sonra birer dilim çikolata parçasını harcın içine doğru koydum. Pişerken o çikolatalar eridi taştı Mmmmmm nefis oldu.
Kesinlikle bir kezde böyle denemenizi tavsiye ederim.



Bu arada kahvaltı masamızda yer alan reçel, tahin helvası ve bal Maxitat' dandı. Eylül helvaya bayılıyor küp küp dilimlediğim helvaları ağzına atarken "anne böyle resmimi çek"  " anne sanki gizli gizli alıyormusum gibi yapayım resmimi çek"  "çiğnerken resmimi çek" diyip durdu. Ben en iyisi Maxitat'a Eylül'ü götüreyim de belki reklamlarında falan oynatırlar.
Maxitat benim çok sevdiğim üniversiteden bir arkadaşımın firması. Ben kullandığım her ürününden çok memnun kaldım. Sanırım yakın zamanda market raflarında yerini alcaktır. Görürseniz almakta hiç çekinmeyin ve deneyin derim.

18 yorum:

  1. canımcım keklerin harika olmuş,ellerine sağlık.....

    YanıtlaSil
  2. ımmmm süperler
    ellerine sağlık canım birini alabilirmiyim yeni yemek yedim tatlı niyetine bunu yiyeyim:)))

    YanıtlaSil
  3. Keklerin çok güzel olmuş canım.Şekillerde süper.Maxitat Merzifon'a gelirse mutlaka alacağım.

    Sevgilerimle;

    YanıtlaSil
  4. offf gene çok canım çekti:))))))))

    YanıtlaSil
  5. BEN BU MUFFİNLERİ ÇOK SEVİYORUM ÇİKOLATALI IMMM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
    SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  6. kek kalıplarına bayıldımm...süper görünüyorlar

    YanıtlaSil
  7. banada böyle bir kahvaltı hazırlarrmısın??
    benim ki pek böye iştah acıcı olmuyorda:))
    bu arsda mufin kabı almıştım denemek istiyordum senin tarifle başlangıç yapayım belki banada hamaratık bulaşır:))
    ellerine sağlık.
    marka için eğer rastlarsam sırf sen dedin diye alıcam artık komisyon iste oradan:))
    çok öptüm

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık cnm süper olmuş,bloğunda değişiklik yapmışsın resimler çok iştah açıcı:)

    YanıtlaSil
  9. yedirenkim teşekkür ederim canım...

    handejim nedemek afiyet şeker olsun bitanem

    aycan canım yaaa çok şekersin...

    tuğçem az kaldı görüşcez yaa ozmana yaparım ben sana gelin hanım

    candan tarifler teşekkürler bitanem...çikolata kek çok yakışıyor bencede yaa..

    ahter demir kalıplarımı internetten tantinoniden almıştım.Fiyatıda çok uygun üstelik..

    sezobigo misafir ol gel bana börekler açayım sana...komisyonu kırışırız şekerim.

    canımçektipişirdim; erkek kardeşim pek seviyor blogumla uğraşmaya.

    YanıtlaSil
  10. canım süper kahvaltı masası olmuş bayıldım..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. can çekti bi kere çok lezzetli duruyolar inş denicem sevgiler

    YanıtlaSil
  12. keklerin ye beni diyor ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. fatma ablajım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. çıkolatalı kek nefıs gorunuyor offf ya dayanamıyorum şekerım düştü galiba şimdi eşimi arayıp bana tatlı bir şeyler getır diyecektım kı farkında bıle değilim aramışım bile şoyle dedım ya bana süt getır tatlı yapayım ya da tatlı bir şeyler getir o da bana ben eve gelmek üzereyım markete ugrayıp süt getıreyım dedi iyi getir inşallah yapabılırım minik kızım izin verirse,daha iyi bir fikrim var sen canım bana 3 dilim gondersene bu kekten bir dılımı eşim için, iki dilim de bana,sevgier...

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık muffinler harika görünüyor..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. maxitat sahteymiş!

    YanıtlaSil