23 Nisan 2011 Cumartesi

GÜN SOFRASI

Evet sıra geldi bana....


Bu ayki gün bendeydi. Ancak Cuma akşamı olunca bir gün önceden hazırlık yapmaya başladım . Uykusuz olduğum içinde kendimi toparlayıp hazırlıklarımı tam bitiremedim. Mesela bu sofrada olmasını planladığım patates çanakları ve böreğim eksik kaldı. Sofradaki favori sebze ruloları oldu. Tarifi Birsel ve İremden almıştım. En kısa zamanda bende masadaki yemeklerin tüm tariflerimi yazıcam inşallah.Menü şöyle:

Kaşarlı Domates Çorbası
Sebzeli Bonfile
Zeytinyağlı Taze Fasulye
Zeytinyağlı Kuru Biber ve Patlıcan Dolması
Haşlanmış Sebze Salatası
Haydari
Yoğurtlu Semizotu
Çikolata Rüyası Pastası


15 yorum:

  1. ahh bu günler bu günler:)bune güzel masa nekadar şık hazırlanmış .hayatım sizin yemekli gün galiba
    önce geçmişler olsun diyeyim sonra ellerine sağlık
    tarifleri bekliyoruz.sebze rulolarını merak ettim

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim fatma ablajım. pazartesi eklerim inşallah. :)

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık hepsi çok güzel ama şu ruloların tarifini bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. masa harika görünüyor, menüde bir kuş sütü eksik, hazırlanması yorucu olmuştur eminim ama değmiş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim canım. tamm ilk o gelcek :)

    YanıtlaSil
  6. vayyyy vayyyy,kuş sütü de biraz sonra gelecek herhalde:))harikasın yaaa....

    YanıtlaSil
  7. ah ah beni ne zaman çağıracaksınız bekliyorum:))
    ellerine sağlık bir de eksik demezmısınız atıcam kendimi bir yerden.))
    bu masada bir eksik var o da ben:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. suzanjım teşekkür ederim canım.

    fashinözge gerçekten mi? beğenmene sevindim canım..:)

    bigojum walla seni ve gülü ağarlamayı çok isterim ama çok uzaksın şekerim. :)

    YanıtlaSil
  9. bu menü şimdi eksikmi sayılıyor canım.bakmaya doyamadım yaa.herşey harika görünüyor.tarifleri bekliyorum canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. eline ağlık canım.. çok güzel hazırlanmışın.. tariflerini bekliyorum
    evgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. oooh masallah sana canim döktürmüssün vallahi :))

    YanıtlaSil
  12. gün akşam olunca menüde farklı olmuş, ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  13. canımcım hepside birbirinden leziz görünüyor,ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  14. sevgili;
    sevda
    yemekbiraşk
    hasretli lezzetler
    zeymuran
    yedirenk
    çok ama çok teşekkür ederim. beğenmenize sevindim. sizlerin yaptıklarının yanında tabii eksik kalıyor diye düşünmüştüm. Ama madem tamamdır diyorsunuz o zaman bende daha fazla dertlenmeyim. :)

    YanıtlaSil
  15. menüde sofrada çok güzel orada olmak varmış:)))
    ellerine emeklerine sağlık canım

    YanıtlaSil