21 Nisan 2011 Perşembe

BİR MİMDİR İKİ MİMDİR ÜÇ MİMDİR ONDÖRT MİMDİR :)

Offf off !!!!!
Mimin konusu ruh haliniz ve buna uygun düşen foto,şiir,şarkı...
Niye off off ...
Çünkii ruh halim fena.
Bir süredir hastayım bir türlü atlatamıyorum.
Bu arada Egenin kreşiyle sıkıntılarım oldu kreş değiştirdik.
Eylül Hanımın ödevleri evdeki işler tamda resimdeki durumdayım. Ve hepsi bir yana erkek kardeşim evlenecek ben 20 kilo aldım bu kilolarla nasıl vedalaşıcam. Spora başladım diyet yapayım istiyorum ama tamamen halsizleştim bu seferde. Bir sürü şeyi olmuş bitmiş gibi hatırlıyorum hatta unutuyorum. Sürekli başım ağrıyor ve yorgunum. Tatile ihtiyacım var sanırım.

Canım arkadaşım Sezobigom ve Fatma Abla mimlemiş beni .. Her ikinizi de öpüyorum kızlar. Bende mim i cevaplamak isteyen tüm blog komşularıma yolluyorum.

5 yorum:

  1. senin durum vahim miş gerçekten en kısa sürede istediklerini gerçekleştirisin inşalla

    YanıtlaSil
  2. canım geçmiş olsun..iyi bak kendine..

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun canım.yaz geliyo artık.bahar sendromudur bence.havalar ısınınca geçer inşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun... sıkıntılarınızı bi solukta üstünüzden atmanız dileği ile...

    YanıtlaSil
  5. bigo yawwwrummm inşallah...

    siyah sütüm semajım tanıyamadım birden seni şekerim. değişiklik yapmışsın...teşekkür ederim

    sevdajım ahhh ahhh gelse o yaz bir türlü gelmese başka bir türlü...inş. geçer dediğin gibi saol canım

    sevdejim inşallah bitanem saolasın.

    YanıtlaSil