13 Mart 2011 Pazar

SÜTLÜ İRMİK TATLISI


      Malzemeler:
  • 1 lt süt
  • 9 kaşık irmik
  • 9 kaşık şeker
  • 1 paket vanilya
Yapılışı: Süt, şeker ve irmik bir tencereye konulur ve kaynayana kadar sürekli karıştırlır. Kaynama başlayınca altı kısılır ve 2-3 dakika kadar daha ocakta tutulur. Ben kek kalıbımı streç ile kapladım ve sıcak sütlü tatlıyı içine boşalttım buzdolabında 3 saat kadar dinlendirip servis tabağına ters çevirdim ve çikolata sosu ile süsledim. Servis yapacağım zamanda üzerine bolca fındık ve yanına da vanilyalı dondurma ekledim. Afiyet Olsun.

7 yorum:

  1. Hoşbulduk...Görüntü şahane ,eminim tadı da öyledir.Bu şekliyle hiç yapmadım,dondurmalı irmik helvası yaptım.Elleriniz sağlık.İyi haftalar:)Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor..ellerine sağlık..görüntü çook güzel..bide bakarken yiyebilsek :D bizden daha mutlusu olmaz :) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. harika olmus ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. tatlım tatlın çook tatlı olmuş,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. sunumuna bayıldım,irmik tatlısınıda çok severim,ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
  6. pasta gibi olmuş nefis gözüküyor:) eline sağlık canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. ne pratik bir tatlı, ne de güzel olmuş sunumu... ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil