22 Mart 2011 Salı

MUFFİN



Şu an nasıl kayıt giriyorum bir türlü anlamış değilim dün geceden beri en az 40 kez bloguma girmeye çalışmışımdır ama sonuç hep aynı ya Kumanda panelinde takılıyor yada erişelimiyor. Deli olcam bir sürü tarifim birikti. Yorumlar geliyor yayınlıyorum ama cevap yazamıyorum arkadaşlarımın bloglarına giriyorum yarım yamalak görünüyor ama yine yorum yapamıyorum ne oldu anlamadım hadi hayırlısı diyip bu post u yayınlıyorum baktım yayınlanınca yazdıklarım normal görünüyor o zaman muffinlerimin tarifinide eklerim.

Evet baktım!!!
Her ne kadar burda Yeni Kayıt ekleme sayfasında yazdıklarım enteresan görünsede yayınlanınca normal oluyor. O yüzden hasbel kader şimdi size, yapar yapmaz tamamını yiyip bitirdiğimiz süperrrr süper şok lezzetli muffinlerimin tarifini yazmaya geldi sıra:

Malzemeler:

3 yumurta
125 gr süt
100 gr yumuşak margarin
150 gr şeker
2 su bardağı un
vanilya
kabartma tozu
1 kaşık haşhaş
3 kaşık minik doğranmış mango kurusu

Yapılışı; Önce yumurta iyice çırpılır. Şeker ve yumuşak margarin eklenir. Süt ekleyip çırpmaya devam edin. Un vanilya ve kabartma tozunu eleyerek ekleyip spatula yardımı ile iyice karıştırın. Ben bir kısmına dolapta ne zamandır yenmeyi bekleyen mangoları küçük küçük doğrayıp ekleyerek meyveli muffin bir kısmınada haşhaş ekleyip çilli muffin yaptım. Kalıplarımı yeni aldım bu ilk kullanışımdı. :) bu denememden anladığım kadarıyla sanırım silikon kalıpları yağlamamak gerekiyor ve 1 kaşıkdan fazla kek harcından dökmemeliyim. Afiyet olsun.

7 yorum:

  1. canım ellerine sağlık..biraz önce bende blogla ilgili bir sorun yaşadım ama şimdi yoktr inş olmazda..

    YanıtlaSil
  2. fotolar geldi ama tarif yok,çabuk yazz bloga ulaşıyor yazdıkların:).muffinler muhteşem görünüyorlar,sen yokken hazır kaçırayım 1 tane.:)ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
  3. yasak devam ediyor yani:) eline sağlık canım ne cici kekler yapmışsın:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. kızlar çok mutsuz oluyorum ben sizlere ulaşamayınca yaaa.. Hazır açabilmişken biraz dolaşayım yorumlar yazayım dedim ama kendi sayfamdan başka sayfayı açamıyorum. Bir an önce ne olcaksa olsun artık ya..beni yanlız bırakmadığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. çok şirin görünüyorlar gerçekten ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. canım ellerine sağlık hashasla yapılmıs herseye bayılırım..
    bi kaç blogta daha gördüm bloglara girişte sorun yasıyorlarmıs..ben dns ayarlarımı değiştirdikten sonra hiç sorun yasamadım..umarım en kısa zamanda bütün arkadaslarımız bloglarına kavusur..

    YanıtlaSil
  7. muffinler çok güzel olmuş,ellerine sağlık.canım aynı sorunları bende yaşıyorum...

    YanıtlaSil