10 Mart 2011 Perşembe

MİMLENDİM

Sezobigojum mimlemiş beni. Canımcım.. Bende hemen cevaplayım hazır kumanda paneline erişebiliyorken. Yarın sabah açabilirmiyim bilmiyorum.


Hayalinizdeki meslek nedir?
Büyük bir şirkette eğitim uzmanı olmak. Aslında öğretmen de olsam yeter..

Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
En sevdiğim Eden dir. Ama bu aralar Kenzo Amor.

Çay mı kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü/Sütsüz?
Aynen sezobigoya katılıyorum kesinlikle çay ve ajda bardak biraz açık ama şekersiz


En en en önemli makyaj hileniz?
Hiç bir hilem yok inanın kırkda yılda bir makyaj yaparım onda da eyeliner en sevdiğimdir.


Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?
Kesinlikle ilk olarak evlenmeden önceki halime dönmek isterdim.
İkinci dileğim yeni bir araba
Üçüncü dileğimde tanıdığım bildiğim herkesin sağlıklı ve mutlu olması olurdu. (Çünkü bu aralar o kadar çok kötü haber alıyoruz ki çok bunaldım)


Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?
Akşam yemeği. Nedense sabah kahvaltı yapmasam akşama kadar aklıma gelmediği oluyordu akşam oldumu ne yemek yapsam da yesek diye gözüm düşüyor.


Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
Kırmızı


Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
Küpe yada yüzük. İkisini birlikte de takamam ama ikisinden birinden de vazgeçmem.


Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
Şarkı söyleyebilmek isterdim. (Hiç söyleyemediğim gibi sözlerini de hatırlayamam)


Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
Yüz Temizleme Sütüm (Loccitane nin zeytin serisi kesinlikle tavsiye ederim. Benim gibi hassas ciltler için birebir)
Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?
Görmek istemezdim.
Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)

Jude LAW





Neden blog tutmaya başladınız?
 Çok ama çok bunalım takıldığım bir dönemde farkettim ki bloglarda dolaşmak beni rahatlatıyor kendi hayatımın o anki kötü ve sıkıcı anlarından kurtulup okuduğum blog sahibinin yerinde görüyorum kendimi. Madem öyle bende yazmalıyım ama yapmayı en çok sevdiğim yemek tariflerimin olduğu bir blog olmalı diye düşündüm ve başladım.İyi de oldu. Hem birçok güzel arkadaşlıklarım oldu hem de değişik bir yemek tarifi denerken ertesi gün onu yayınlamanın vereceği heyecanı tattım.


Bende bu güzel ve cevaplaması benim için çok keyifli olan mim'i


yemek bir aşk
mintininmutfağı
lezzet saati
siyah süt
alternatif mutfak
hobi vakti
çilekli mutfak
bir taşım kaynasın
pembe tatlar
paşasofram

Naz'ın Mutfağı
ab-ı hayat
Binbirçeşni ve
öcal mutfak  ' a gönderiyorum. Hanımlar umarım sizlerde cevaplamaktan keyif alırsınız.Herkese iyi geceler diliyorum.

4 yorum:

  1. Canım gizli aşkın çok yakışıklı ama ya vala :D çok güzel bi mim olmuş cevaplayanın ağzına sağlık..benide mimlemişsin ama daha önce bu sorularla mimlendim o yüzden başka bi konuyla mimini bekliyorum canım sevgiler öpüldün :)

    YanıtlaSil
  2. canım beni mimlediğin için çook sağolasın..en yakın zamanda sorularımı cevaplıyacağım....

    YanıtlaSil
  3. Beni de mimlediğin için teşekkürler canım en kısa sürede yanıtlayacağım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Canım çok teşekkür ederim ziyaretin ve mim için :) bloguma ulaşamıyordum dns ayarlarını değiştirdim ve arkadaşlarıma kavuştum :)memnuniyetle yanıtlayacağım soruları :)

    YanıtlaSil