3 Mart 2011 Perşembe

BURUK BİR MERHABA.. DNS ayarlarınıza bakın

Evden bloguma giriş yapamıyorum gerçi şöyle giriyorum sayfalar görüntüleniyor ama yarım yarım ne yorum yapabiliyorum ne kumanda paneline girebiliyorum sayfanın üzerinde de erişim engelledi mesajı var zaten. Ne sinir bozucu yaa. İş yerin de de  sadece ben girebiliyorum arkadaşlar bana ne yaptın da blogun kapandı diyor. Evet yaa bu ne sinir durum oldu böyle kimse blogspotların kapandığını bilmiyor sadece siz kapalısınız sanıyorlar. Her neyse neden sadece ben girebiliyorum acaba blog sahibiyimde beni mi tanıyor ki diye gülüyorum. Ama sonra dan öğrendim ki benim DNS ayarlarımdan kaynaklanıyormuş. Hala kapanmamış olanlar varsa stil direktörü eda'nın da dediği gibi DNS ayarlarınızı 8.8.8.8 ve 8.8.4.4. yapın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder