2 Mart 2011 Çarşamba

BU ARADA BİRDE WAFFLE YAPTIM


Haftasonu nası canım çekti sormayın ama evden çıkmaya çok üşendiğim için kendim yapayım dedim. Evde waffle makinam yok ama ben teflon tavada pişirip kalpli kalıbımla şekil verdim.

Malzemeler:
  • 1 su bardağı un
  • 125 cc süt
  • 1/2 çay bardağı pudra şekeri
  • 50 gr tereyağ
  • 1 yumurta
  • 1 kabartma tozu
  • 1 tutam tuz
  • 1 vanilya
Yapılışı; Tüm malzemeyi karıştırın ve 1 saat dolapta bekletin. Ardından da teflon tavamıza yada waffle  makinamıza döküp pişiryoruz. Üzeri size kalmış ben önce nutella sürdüm onun üzerine çilek ve ananas dilimleri ekleyip vişneli dondurma ve çikolata sosu ile tamamladım. Afiyet Olsun

4 yorum:

  1. görünce waaw dememek mümkün değil nefis olmuş:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Waffle çok severim. Ama bir türlü tutturamam kıvamını. Hep dışardan hazır yiyorum ben de. Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. o zaman bu tarifi bir dene derim.Bende hep dışardan yerim ilk kez denedim..

    YanıtlaSil