21 Mart 2011 Pazartesi

BİZ GÜN YAPTIK BEYLERDE MAÇ KEYFİ...


Bu ayki günümüzün evsahibi Gökçen'di. Cuma akşamı onlardaydık. Herşey ama herşey muhteşemdi. En muhteşem kısımda erkeklerin maç seyretmek için Münewerlere gitmesi oldu çünkü böylece rahat rahat dedikodu yaptık. Ve Feriha izledik. Her ne kadar bol bol çocukların talepleriyle kesilsede muhabbetimiz, birlikte olmak iyi geldi. 

Beyler maç telaşıyla hiç beklemeden hemen masaya oturdular ve onlardan beklenmeyecek bir hızla yemeklerini yiyip kalktılar masanın keyfini biz çıkardık.


Havuç ve kabak kızartması



Kereviz Salataası


Mercimek Çorbası (Enfestiiii)


Kızartma için sos


Sebze sote


Salata dehşetti ama ben beyler bozmadan resimlemeyi başaramadığım için bir kısmını çekebildim.


Zeytinyağlı Barbunya


Peynirli Su Böreği


Bamya Turşusu


Masadan ufak bir görüntü


Mısırlı pilav ve et sote




Vee Kaymaklı ekmek kadayıfı :( onun resmi yok çünkü bu fotolar cep telefonuyla çekildi tatlıya kadar şarj yetmedi. Fakat size süper bir tüyo:  Gökçen kaymaklı ekmek kadayıfını BİM den almış. Yemesen inanmazdım güzel olduğuna ama kaymakta ekmek kadayıfı da dayanılmazdı..

9 yorum:

  1. yaa benide aranıza alın bende blog çocuğuyum her güne ayak uyduruum :)
    bende istiyorum bende banada böyle masalar hazırlayan arkadaşlar istiyorum.
    ben ağlamaya gidiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm:(
    size afiyet olmuş dicek bişey yok:)

    YanıtlaSil
  2. Allah muhabbetinizi arttırsın herşey harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. Allah muhabbetinizi daim etsin insallah..
    yapanlarin ellerine saglik yiyenlere afiyet sekerler olsun :) hepsi cok lezziz görünüyor.. sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  4. herşey çok güzel görünüyor ellerine sağlık Gökçenin muhabbette güzel olunca keyifli bir gece yaşanmış harikasınız.. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. muhteşem sofra hazırlamış arkadaşın:) afiyet bal şeker olsun:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel bir fikir. Ama beyler yediklerinizi kiskanmistir.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ALLAH DOSTLĞUNUZU DAİM ETSİN.HERŞEY SÜPPER OLMUŞ,YAPANIN ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  8. Sulecim dun tam senin bloga bakiyordum annem yatagindan o sofra ne oyle ne cok sey var diyince yorum yazmayi unuttum. Annemla fotolara bakip durduk :))

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağlık..salatanın görüntüsü on numara ;)

    YanıtlaSil